lørdag den 7. maj 2011

WOOHOO! - En gevinst til mig...!

I dag kom Postman Per i sin lille gule bil (dog uden sin kat, Emil) med en herlig pakke til mig! En fi-iiiin gevinst, som jeg har vundet hos Bettina Holst...!

Bettina havde fyldt et stort glas med perler, og man skulle så gætte vægten på herlighederne, "glas OG indhold". Vinderen var den, der kom tættest på. Mit "skarpe perleøje" sagde mig, at vægten var 2955 gr., hvilket var blot 145 gr. fra den faktiske vægt på 3100 gr.. Det var da egentlig ret godt gået - hvis jeg skal sige det selv... ;-)

Og her er så præmien i form af skønne, skønne perler og kvaster og emaljevedhæng pakket fint med sløjfer og kort og hele baduljen! Sikken en fornøjelse at åbne sådan en pakke!

[ Perler perler perler... I love it! ]

1000 TAK, Bettina!

Jeg glæder mig til at bruge løs af herlighederne!


3 kommentarer:

  1. Et stort tillykke Lisbet....Super flot præmie...
    Hvor kan man dog få lavet en masse lækkert ud af det.

    Knus Gitte

    SvarSlet
  2. Tak, Gitte :-)

    Ja, jeg glæder mig også, til jeg får tid til at tage fat på perlerne!

    *SMIL*

    SvarSlet
  3. Velbekommen Lisbet. Total vildt at du kom så tæt på !. Fuldt fortjent med præmien, som jeg håber du finder anvendelse til en dag :-). Inden længe skydes en ny konkurrence igang...

    SvarSlet

Læg gerne en hilsen, hvis du kommer forbi.