onsdag den 11. maj 2011

Muffinsforme, REMA1000 og DIY-tips...!

Fandt disse fine, prikkede muffinsforme i REMA 1000 i går...! Pakke med 60 stk. for en rund 10'er. (Og min ubevidste samling blev dermed udvidet... ;-))

Farverne er rigtig skønne: Sort med turkise prikker, hindbærrøde med orange prikker og hvide med sorte prikker.


Brug dem til formålet [ Muffins / Cupcakes ] el. i dine DIY-projekter, f.eks. udstansning af blomster (figurer)...


Tip:
Papiret muffinsforme er fremstillet af er som regel ganske tyndt, så det kan drille lidt, når man bruger en udstanser: papiret krøller og sætter sig fast i skæret. 
For at afhjælpe dette, er det en fordel at lægge 2 muffinsforme sammen med et ark alm. papir (el. som her, hvor jeg har foldet en enklt form og lagt papiret ind imellem).

Så... hvad enten du er til cupcakes, muffinsforme, DIY og/el. sødt papir... kan REMA1000 enbefales lige p.t..

God fornøjelse!




10 kommentarer:

  1. Ahhh, fin idé...man må i Rema en tur.

    Lisbet, kan du hjælpe mig ?
    Jeg kan ikke finde ud af, hvordan jeg på min blog tilføjer "you might also like"....
    Kan du måske forklare mig det ??

    På forhånd tak.
    Kh. Lene.

    SvarSlet
  2. Hej Lene,

    Ja, Rema1000 er ofte et besøg værd. De har tit nogle fine småting. :-)

    M.h.t. "You might also like", så er det en gadget, LinkWithin, du skal bruge. Du kan finde den her: www.linkwithin.com.

    Links'ne på min "You might also like" peger stadigvæk på min gamle webadresse/URL (Babushka...). Har forgæves forsøgt at løse problemet selv, og at så svar fra SUPPORT er som at banke i en dyne. Så... jeg overvejer at slette denne funktion fra MIN blog, selv om det er drøn ærgerligt! Men det nytter jo ikke noget, når det er forkerte links, der peges på...!

    Sætter lige denne besked (copy/paste) ind på din blog, så jeg er sikker på du får mit svar til dit spg..

    *SMIL* fra
    Lisbet

    SvarSlet
  3. Hej Lisbet

    Du er bare så god med disse ideer...Det er altid en stor fornøjelse at besøge din blog og dine diy... Jeg har også et lager af disse muffinsforme, så ideen snupper jeg.

    Mht. problemerne med dit link m.m., kan jeg oplyse at LLL & CO. drillede en del for mig, da tegnet & forstyrrede systemet, så jeg ikke kunne se nogle af dine/andres indlæg under betjeningspanelet.

    Heldigvis fandt jeg ud af fejlen, men sikke et hyr...

    Go' aften.

    Knus Gitte

    SvarSlet
  4. De var flotte. :)
    Må se om rema her i Norge har de også :)
    Ha en god natt og en fin morgendag :)

    SvarSlet
  5. Hej Gitte,

    Tak :-)))

    Godt at du kan bruge mine små DIY'er.

    Ja, jeg opdagede også på et tidligt tidspunkt i min "Blogspot-blog-karriere" at der kunne være problemer med &-tegnet. Derfor bruger jeg "og" (i stedet for &) alle steder hvor det kan kolidere med HTML-koder, og dermed kun &-tegnet i div. grafik (billeder, banner etc.).

    Godt at du fandt fejlen, så du ikke blev helt væk... :-)

    Måske jeg skulle lave et lille indlæg på et tidspunkt omkring &-tegnet og andre "underlige tegn"... Der er sikkert andre derude, der tumler med samme problemer ind imellem.

    *SMIL* og go'nat herfra...
    Lisbet

    SvarSlet
  6. Hej Mamsen,

    Hvis I har Rema1000 i Norge, så er det bestemt ikke utænkeligt, at de har muffinsformene også. Jeg håber du får fat i nogle pakker, for de er rigtig fine. :-)

    Go'nat også til dig, og god torsdag i det norske!

    *SMIL* fra
    Lisbet

    SvarSlet
  7. Hej Lisbet.
    Jeg tror, de har Rema1000 i Norge, den er nemlig norsk, den kæde :O)

    Tak for hjælpen med link within, det virker.
    Derimod kan jeg ikke få din adresse i mit betjeningspanel til at virke. Den står der med den nye tekst, men linket virker ikke.
    Når jeg derimod klikker på det på listen over de blogs, jeg læser fast - i min profil - så virker det.
    Jeg har prøvet, om jeg kan slette det på opdateringslisten over nye indlæg (for at indsætte det nye), men det kan jeg ikke ???
    Meget mystisk.
    Kh. Lene

    SvarSlet
  8. Tjek lige min blog
    Har taget et billede med DIG i tankerne

    Kh
    Loppe

    SvarSlet
  9. Hej Lene,

    Åh... jeg vidste ikke at Rema1000 er norsk. *hehe*

    Det er altså mystisk med de der links... som virker / virker ikke...!

    Jeg skal se, om jeg på et tidspunkt kan hitte ud af, hvordan man løser det, og vender så tilbage til dig, okay?

    *SMIL* fra
    Lisbet :-)

    SvarSlet

Læg gerne en hilsen, hvis du kommer forbi.