fredag den 27. maj 2011

[ LOPPEMARKED ]

Stalden og loftet i "det gamle stuehus" bugner af gamle ting og sager og jeg har ryddet ud på mit lager i lagershoppen. Derfor afholder vi nu LOPPEMARKED første weekend i juni 2011.

Vi fylder vores 32 m² store, hvide partytelt med alverdens ting og sager, og håber at vi kan få nogle af vores naboer til at stille op med deres boder også, så der bliver endnu mere at komme efter for de {forhåbentlig} mange loppeentusiaster, som lægger vejen forbi...!

Så... kig en tur herud på landet, hvis du har tid, lyst og lejlighed! Måske har vi det, du lige står og mangler... ;o)

Find os også på
MARKEDSKALENDEREN



5 kommentarer:

  1. Hej Lisbeth.

    Jeg har linket til din blog, den ligger i højre side.
    Men hvis du har lyst kan du sende mig et større billeder, så kan de bedre få øje på det.

    Knus Susi

    SvarSlet
  2. Hej Lisbet

    Det lyder da super spændende...Jeg vil se om det kan passe ind i kalenderen.

    Sov godt...knus Gitte

    SvarSlet
  3. Hej Lisbeth.

    Ærgerligt jeg ikke lige bor på den anden side, så kom jeg helt sikkert.
    Elsker din stil....
    Har linket med et billede om dit loppemarked på min blog, så håber jeg der er flere der ser det.

    Knus Susi

    SvarSlet
  4. Hej Susi og Gitte,

    @ Susi:

    Du ER altså en "rigtig god fe" m.h.t. det der link-halløj! 1000 TAK for al din hjælp! Håber jeg kan gøre gengæld en dag!

    Ja, i sådanne situationer er Danmark jo rigeligt stort, kan man sige... så man ikke bare sådan lige suser fra den ene del af landet til den anden for at besøge et loppemarked. Men du er velkommen, hvis vejen går forbi en dag. :-)

    @ Gitte:

    Ja, du bor jo ikke så langt herfra, så måske ses vi lørdag el. søndag i næste weekend? Så kan du samtidig få en gang lækre rabarber med hjem! :-)

    *SMIL & KNUS* til jer begge... og go' lørdag!

    /Lisbet

    SvarSlet
  5. Virkelig en skam at jeg ikke lige bor rundt om hjørnet - gad godt at besøge dit lommemarked ;0) Knus Anne

    SvarSlet

Læg gerne en hilsen, hvis du kommer forbi.