tirsdag den 31. maj 2011

En sød tanke.....!

I forbindelse med at jeg havde en stand på Ledreborg Livsstil i forrige weekend, havde jeg sendt et par fribilletter til Amio-folkene, Ann-Karina og Jesper, så de 1) kunne besøge Slotsparken og messen for første gang og 2) så vi kunne hilse på hinanden "live".

Jeg vidste på forhånd, at Jesper evt. ikke ville dukke op (p.g.a. travlhed med HTML-koderne på Amio-sitet), og da Ann-Karina arriverede var det da også uden gemalen (men med sønnike og mor som ledsagere).

Som noget af det første sagde Ann-Karina, at hun skulle give mig et KRAM fra Jesper... og op af tasken trak hun denne seddel:


Ikke blot et "mundligt kram"... men et - på sin helt egen måde - håndgribeligt *kram*... en varm, personlig hilsen på en lille lap papir!

Det var simpelthen SÅ sød en tanke, så jeg kan ikke lade være med at dele den idéen med jer her! (Og så håber jeg, det er OKAY med Jesper, at jeg offentliggør hans "personlige note" ? ;o))

Og selvfølgelig skal vi drikke kaffe en dag, Jesper... og Ann-Karina... Okay - jeg snupper måske en Cola Zero i stedet for, men ses, dét skal vi... og jeg håber, vi finder en ledig stund i den nærmeste fremtid!

Så... på gensyn og...

* KRAM *

2 kommentarer:

  1. Hvor er det en sød tanke;) Det er lige sådan noget der gør ens dag mere farverig;)

    Knus og kram herfra

    SvarSlet
  2. Det luner at få sådanne små personlige hilsner, der kommer helt fra hjertet - kan godt forstå du at du værner om denne.

    Nyd dagen og alle de små ting der giver livet kulør.

    Klem
    Mille

    SvarSlet

Læg gerne en hilsen, hvis du kommer forbi.