søndag den 1. maj 2011

Pasteller el. kolonihave [Vindere]

Tak for jeres gode kommentarer. Det var herligt I ville give jeres besyv med m.h.t. Pasteller vs. Kolonihave..!

På hovedindlægget [ HER ] kan I bl.a. læse min afsluttende kommentar til jeres ditto... ;-)


Jeg er i mit extra gavmilde hjørne i dag, så jeg har fundet - ikke blot 1 - men hele 3 vindere, som hver får tilsendt 1 stk. fribillet til Ledreborg Livsstil og de er:

*Johanne*
*Guldloks Moster*
*Frøken Larsen I/S*

Hvis I vil være så søde at maile mig jeres navn og adresse til lisbet(snabel-a)lisbet.dk (senest den 10. maj), så sender jeg billetterne til jer straks. Jeg håber, I har lyst til at kigge forbi min stand (A21+A22), og vil glæde mig til at hilse på jer!

Ha' en dejlig 1. maj allesammen...!



6 kommentarer:

  1. Yayy.. Glæder mig til at komme og se hvad du endte med. Har straks sendt dig min adresse. Kh Johanne

    SvarSlet
  2. Ahhhh hvor dejligt, Lisbet. Tusind tak for det.
    Jeg skal ha´ barnebarn/børn et par dage, men der SKAL være tid til Ledreborg.
    Glæder mig til at hilse på dig - spændende.
    Du får min adresse lige om lidt.
    Kh. Lene.

    SvarSlet
  3. Hej Lisbet
    Neeeej hvor er det bare fantastisk, ihhh hvor er jeg heldig - jeg glæder mig meget til at skulle besøge ledreborg og i særdeleshed din stand ;-)
    Jeg sender en mail til dig med min adresse.
    Ha' en dejlig dag.
    Mange knus
    Lotte

    SvarSlet
  4. ØV ØV...bare det var mig.
    Et stort tillykke til jer 3.

    Til Lisbet
    Jeg får ikke meddelelse om nye indlæg fra din blog? Måske det bare er i overgangsfasen, men det er godt nok pudsigt...

    Knus Gitte

    SvarSlet
  5. Hej Lisbet. Så har jeg sendt adressen igen, kan du ikke lade mig vide om den kommer frem denne gang? Kh Johanne

    SvarSlet
  6. Tillykke til vinderne :-)

    ...og Lisbeth du har faktisk også selv vundet - nemlig min vægtkonkurrence her:
    http://bettinaholst.blogspot.com/search/label/Konkurrencer

    SvarSlet

Læg gerne en hilsen, hvis du kommer forbi.