søndag den 29. maj 2011

Nye varer hos *Blonder & Brosten*

Så fik jeg endelig lagt lidt nye varer i min shop på Amio.dk... og flere er på vej!


I denne omgang er der bl.a. et par af mine populære *LIAN*-tørklæder, hæklede blomsterbrocher, chimes (med lyserøde og gyldne dyr, bjælder og prismer), kridttavler i gl. rammer og gl. bøjler i nye klær. [Små alternative flagranker er på vej...]

Farverne afspejler min stand på Ledreborg Livsstil: Hvid, rosa, turkis... de "sukkersøde" nuancer, som Blogland flyder over med lige p.t... ;-)

Du finder tingene hos *Blonder & Brosten*...

6 kommentarer:

  1. Hej där vilken fin blogg du har :)
    Hoppas helgen e bra
    å missa inte


    S
    A
    T
    U
    R
    D
    A
    Y

    S
    H
    O
    W

    O
    F
    F

    VÄLKOMMEN :)
    Håkan

    SvarSlet
  2. Det er super fine og skønne ting du har - er vild med din stil og specielt det franskprægede - SMUKT! Knus fra Anne

    SvarSlet
  3. Uhm, sikke nogle smukke ting, du viser! Ha' en dejlig dag, Lisbet!

    SvarSlet
  4. Du er meget dygtig med din hænder, dine LIAN-tørklæder er virelig unikaer.
    Jeg hører "desværre" til dem, hvor alt det "sukkersøde" ikke lige ringer hos mig.

    Klem
    Mille

    SvarSlet
  5. Tak for fine kommentarer :-)

    @ Maleviks Rosenträdgård:
    Tack så mycket! :-)

    @ Anne O.:
    Det glæder mig! Tak :-)

    @ Madame:
    Tak for roserne :-)

    @ Design À la Camara:
    Det KAN også blive FOR sukkersødt. Helt enig! Men... man bli'r jo også nødt til at følge kundernes ønsker, og div. indretningsblogs svømmer over med de søde pasteller p.t..
    Og så kan jeg i øvrigt også godt selv li' det i små mængder, specielt forår/sommer! :-)

    *SMIL* fra Lisbet

    SvarSlet
  6. det er altså bare de fineste ting du laver! det er sjovt, at mange af de ting du laver, har jeg også tænkt på at lave på et tidspunkt (det e rbare det med tiden ;) ).
    Og lækre farver.

    ps: vil du ikke tage den kode væk som man skal skrive når man ligger kommentar ?

    SvarSlet

Læg gerne en hilsen, hvis du kommer forbi.