torsdag den 5. maj 2011

Post på vej...

Så er der kuverter på vej til jer, som vandt fribilletter i min lille "Pasteller el. Kolonihave"-konkurrence.

OBS! Jeg mangler stadigvæk at modtage navn/adresse fra Johanne. Hvis du er sød at tjekke under mit indlæg ang. vinderne for yderligere info., så jeg kan sende dig den fribillet du har vundet!


Anne O. fra "Husk at leve" spurgte mig på et tidspunkt, hvor jeg har købt det søde tape med Babushka'er. Som så mange andre spændende ting, har jeg fundet det i Japan på ebay.com (søg efter "Japanese Deco Tape"). Hos samme sælger fandt jeg også de øvrige tapes, som ses på billedet herunder. (Det er alm. tape, og ikke masking/washi tape.)

[ Dekorativ tape fra Japan ]

Og så må jeg tilbage til mit interemistiske malerværksted. Er i fuld sving med forberedelserne til min stand på livsstilsmessen... og har fået super god hjælp af min far, som er en rigtig ørn med en malerpensel (og så er det jo hyggeligt at tulle rundt sammen i stdet for at være alene om arbejdet!)

Ha' en dejlig dag... i sol og blæst!


3 kommentarer:

  1. Fantastisk tape du har fundet - jeg anede ikke, sådan noget fandtes. Og det lyder spændende, at du skal have en stand på livsstilsmessen! God fornøjelse med forberedelserne :-)

    SvarSlet
  2. Hej Lisbet, Tak for oplysningen om tapen - jeg må vist lige tjekke det ud :o) De andre er da også vildt søde. Glæder mig til at se billeder af din stand, den bliver helt sikkert flot! Gad virkelig godt på den messe - øv, måske kommer jeg næste år ;0) Knus fra Anne

    SvarSlet
  3. Hej Lisbet, Jeg har mailet dig 2 gange med min adresse, det er altså meget mærkeligt. Mon jeg ryger i din spam? Jeg glæder mig meget til ledreborg, turen er igang med at blive planlagt med en god krea veninde.(Nu håber jeg bare billetten kan komme frem ;-)) Men det er mærkeligt med den adresse. Ved du hvad du får den her, det sker der nok ikke noget ved :-) Krusågade 13 st, 1719 Kbh V... Kh Johanne

    SvarSlet

Læg gerne en hilsen, hvis du kommer forbi.