lørdag den 28. maj 2011

[CITAT]... og et lille apropos

Inden jeg i dag smed en stak ældre blade og magasiner i papircontaineren, bladrede jeg lige i et ca. 1½ år gammelt nummer af KULØR (gratis magasin fra SPAR), hvor der var en artikel med "vores allesammens" madguru James Price. Og dér faldt jeg over disse kloge ord...:


Så forstår man bedre den helt igennem hyggelige, rare og venskabelige stemning, der er imellem de to brødre, når de kokkererer i "Spise med Price".

Apropos...
Torsdag aften i den forgangne uge var der gensyn med programmet med titlen "From Russina With Love", hvor min gode gamle veninde, BABUSHKA, var gennemgående figur... (Mon de har fået lov til det... tænker jeg... Babushka-politiet er jo ude med snøren... If you know what I mean...? ;-))

[ Foto er lånt HER ]

God lørdag!

1 kommentar:

  1. *STORT SMIL*
    Know exactly what you mean ,;o)

    Håber at kigge ind på din loppis på lørdag
    Knus
    Loppe

    SvarSlet

Læg gerne en hilsen, hvis du kommer forbi.