mandag den 9. maj 2011

1 + 1 + 1 + 1 = Musisk magi

Sebastien, Urs, Carlos og David... 4 fantastiske gutter, fra fire forskellige lande, med 4 helt vidunderlige stemmer, der tilsammen klinger så det risler koldt - og velbehageligt - ned ad ryggen!

Jeg taler selvfølgelig om: IL DIVO

Har oplevet dem LIVE et par gange, senest i marts 2009, Ballerup Super Arena, 1. række med ubegrænset udsyn... Det var intet mindre end magisk! Og jeg håber bestemt på, at det også bliver til et tredje rendez-vous med de herrer... såfremt de atter lægger vejen forbi Danmark!

[ Lidt sløret version af de fire fantastiske fyre,
men... bedre end ingenting!

Et af deres absolutte glansnumre er - i mine ører - "ADAGIO". Smukkere musik findes (nok) ikke.

For den ultimative oplevelse af nummeret skal der skrues pænt op for volumen... der skal spilles RIGTIG HØJT(!!!), så hver en tone og hver en klang suser direkte ind og rammer de dertil indrettede sanser - som er skabt til at NYDE musikken!

~~ Prøv selv ~~


 ~ ENJOY ~
God fornøjelse

Vil du ha' mere, så læg bl.a. vejen forbi
IL DIVO's website:
http://www.ildivo.com


6 kommentarer:

  1. Hek Lisbet. Vil bare lige sikre mig at du så jeg havde sendt min adresse til dig somme kommentar i tidligere indlæg?? Kh Johanne

    SvarSlet
  2. Hej Johanne,

    Nej, jeg har kun læst din besked om, at du straks ville sende din adresse til mig, men jeg har hverken mådtaget E-mail el. set din adr. her på min blog.

    Så kan du ikke være sød at sende din adresse til mig på mail lisbet(a)lisbet.dk??? Kuverten ligger klar... men mangler din postadresse. (Har prøvet at finde dig på krak.dk, men uden held.)

    *SMIL*

    Lisbet

    SvarSlet
  3. Hej Lisbet. Det er altså meget mærkeligt :-) Har besvaret dine mails to gange med adresse: Nå men nu ahr jeg prøvet fra en anden mail adresse, håber den kommer frem .-) Ellers har jeg også skrevet min adresse under et tidligere indlæg hvor du efterlyste min adresse. Du må meget gerne lige melde om du har modtaget min mail. Kh Johanne (Krusågade 13 st , 1719 Kbh V)

    SvarSlet
  4. Nu har jeg nydt den smukke sang...
    Forstår ikke helt hvad de synger om, men den rammer lige i hjertekuglen...Tusind tak Lisbet for den smukke oplevelse.

    Knus Gitte

    SvarSlet
  5. Hej Johanne,

    Så lykkedes det at få din adresse på kuverten. Sender den (som B-post) i morgen, så du har den om nogle dage.

    Det er altså meget underligt med de mails fra dig, for jeg har intet modtaget! De er heller ikke i spam-bakken. Så-ååååå mystisk!

    Men... pyt - vi klarer det alligevel! :-)

    Håber at se dig på Ledreborg!

    Har du set plakaten med BLOGTRÆF???

    *SMIL*

    Lisbet

    SvarSlet
  6. Hej Gitte,

    Jeg fatter heller ikke hvad de synger (i dette nummer, Adagio), men det er tonerne og stemmerne... og stemningen der gi'r gåsehud!

    Prøvede du at skrue HELT op for lyden? Det gør bare oplevelsen extra intens!

    Jeg kan høre dette nummer igen og igen og igen og.....! Og det er præcis lige smukt HVER gang(!)

    Dejligt at du syntes om det, du hørte! Velbekomme! :-)

    *KNUS*
    ...og go'nat...

    SvarSlet

Læg gerne en hilsen, hvis du kommer forbi.