onsdag den 4. maj 2011

Co. savner Babushka...

Kender I det... Man synes lige ét el. andet går så godt... det kører på skinner, og så sker der en pludselig ændring... den bliver sparket ind fra venstre, og man føler sig "bombet tilbage" til dengang hvor alting var "op-ad-bakke"... og knapt så morsomt???

Sådan har jeg det med min blog lige p.t.. *LLL & Co.* formerly known as *Babushka & Co.*... Jeg hyggede mig rigtig meget med bloggen og kunne oveni min egen arbejdsiver glæde mig over det støt voksende besøgstal og tilmeldning af faste læsere... og aktiviteten i form af kommentarer og deltagelse.

Så skiftede jeg navn (ikke af lyst...) og Babushka forsvandt ud af mit blogliv... og jeg savner hende... den lille glade, buttede Q med tørklæde om hovedet og roser på maven...!

Babushka forlod Co... og blev afløst af tekniske problemer, døde links, LinkWithin som kokser totalt, forkerte links på div. blogrolls etc. etc.. Oven i hatten har tidligere faste læsere nu svært ved at finde min blog igen, hvilket betyder få besøgende, og et energiniveau nær nulpunktet.

Så... jeg indrømmer blankt, at jeg har et lidt anstrengt forhold til bloggen her p.t., og at lysten til nye indlæg kan ligge på et meget lille sted. MEN(!) jeg ved også, at jeg VENDER TILBAGE med mere... meget mere! SNART!!! Skal blot lige samle energi til ATTER at tage turen "op-ad-bakke"...! :-)


[ Babushka'er i mange afskygninger ]
Foto lånt
HER

Et skub og et link...

Såfremt der er nogle af jer derude, som ser og læser dette, og I har lyst til at gi' mig et lille skub til at forcere bakketoppen ved at linke til mig fra jeres blogs via blogroll, indlæg el. reklamespot, så vil jeg være meget, meget taknemmelig!

Hvis I allerede har mig på f.eks. jeres blogroll, så skal det ændres manuelt (væk med *Babushka og Co.* og tilhørende URL/webadresse, og ind med *LLL og Co.* og www.lisbetll.blogspot.com i stedet for.)

På forhånd 1000 TAK!

Vi høres ved...
og dét er ganske vist!

8 kommentarer:

  1. Så er du kommet på min blogliste med dit nye navn :-)God energi samling.

    SvarSlet
  2. 1000 TAK, Alice...
    Ét skridt nærmere toppen! ;o)
    *SMIL* fra Lisbet

    SvarSlet
  3. Du var ikke nem at finde igen - men nu ligger også på min. God medvind når du har nået bakketoppen. Tro på det

    SvarSlet
  4. Hej Lisbet ;)
    Jeg havde også svært ved at finde ud af det nye og var nød til at afmelde mig som fast læser og begynde igen,men nu kører det bare og for guds skyld...IKKE holde op med at skrive ;)
    Men jeg kan også godt følge dine tanker og forstå at det dræner ens energi når det ikke kører som det skal, men jeg sender dig nogle stykker "energi-engle" håber de hjælper;)

    Rigtig mange knus og kram herfra

    SvarSlet
  5. Jeg har ændret mit link til dig, og du skal bare være tålmodig, tror jeg - der går lidt tid, inden man finder dig igen. Det, du selv kan gøre, er at skrive hos dem, du kan lide. Jeg kan se, at jeg ikke får dine opdateringer på min Google læser, men nu tilmelder jeg mig igen.

    SvarSlet
  6. Hej Lisbet

    Jeg havde også først lidt svært ved at få linket til den rigtig blog, men heldigvis virker det igen ;-)

    Jeg glæder mig til at følge med i din "nye" blog, så bare se at blive motiveret og komme igang igen ;-)

    SvarSlet
  7. Hej Lisbet, kender alt for godt at lysten kan forsvinde, men jeg håber virkelig at din kommer igen, for jeg elsker din blog. En ting der også er meget vigtigt for opretholde lysten er, at få kommentarer fra læserne. Fortsat god dag. Knus fra Anne

    SvarSlet
  8. Det ville sørme være et stort tab for blogverdenen, hvis du meldte dig ud. Op på hesten igen....er sikker på, at du nok skal finde det helt rigtige navn, hvis det er hvad du ønsker.

    Knus Gitte

    SvarSlet

Læg gerne en hilsen, hvis du kommer forbi.