torsdag den 26. maj 2011

Når man egentlig skulle sove...

...men bare ikke kan falde i søvn, så er det altid godt at sætte en "let" film på DVD-afspilleren.

Jeg - som ellers normalt har et KÆMPE sovehjerte - har pokkers svært ved at sove om natten p.t., så det er efterhånden blevet til en del TV-kiggeri og film i de små timer. De seneste nætter er det bl.a. disse film, som har underholdt mig i stuens sofa:

"Bridget Jones" og "Love Actually"
er et par af mine
all-time-favourites!
Colin Firth og Hugh Grant
er altid et HIT!

Da det [vist] er ved at udvikle sig til en dårlig vane, det der med manglende søvn og nattefilm har jeg armeret mig med en stak ældre VHS-film og DVD'er til kommende søvnløse nætter...!

Z Z Z z z z . . .


2 kommentarer:

  1. Super film du har fundet dig...så kan jeg helt sikkert holde mig vågen. Det er nok alt den travlhed fra Ledreborg som stadig sidder i kroppen. Var der en som sagde varm mælk ;-)

    Go' aften til dig Lisbet...håber du sover skønt i nat.

    SvarSlet
  2. De film er også lige min smag - elsker dem og har set dem mange gange, men kan altid liiiiige se dem en ekstra gang ;0) Ikke dårlige valg og dejligt med et godt grin når man alligevel ikke kan sove. Håber alligevel at du sover godt i nat. Knus Anne

    SvarSlet

Læg gerne en hilsen, hvis du kommer forbi.