tirsdag den 24. maj 2011

Traditionen tro...

...blev Ledreborg Livsstil igen i år en pose blandede bolcher... vejrmæssigt

  • Høj sol på den blå himmel og varme, som viste slotsparken fra sin aller smukkeste side...
  • Vild vind med vindstød, der fik min. 1 flyvsk telt, 1 knust spejl samt varer og stativer på flyvetur på samvittigheden... (jeg slap med skrækken)
    Med vinden fulgte også støvskyer af jord/grus, der lagde sig som et tykt lag på alt og alle...!
  • Tordenvejr med mørke, blå-lilla skyer og buldrende brag, der rungede igennem slotsparken og overdøvede den ellers så idylliske fuglesang...
  • Voldsomme regnbyger, som hurtigt omdannede parken til et sjappende vandland... (heldigvis indtraf dette først søndag eftermiddag, men det kunne godt li-iiige ha' ventet nogle timer extra)...

Det var i år 5. gang jeg havde en stand på Ledreborg Livsstil, og jeg har endnu til gode at opleve det uden én eneste dråbe vand fra vejrguderne!

Traditioner kan være hyggelige og rare, men på lige dét punkt, kunne jeg mægtig godt tænke mig en traditionsfri Livsstilsmesse i 2012... ;-)

2 kommentarer:

  1. Du gamle Danmark jeg elsker dig HAHA
    Vejret i dag har også budt på lidt af hvert og kunne sagtens gå ind under betegnelsen EFTERÅR
    Glæder mig til fortsættelsen :-)

    SvarSlet
  2. Det var synd, at vejret ikke var bedre - jeg krydser alle fingrene for 2012. Glæder mig til at læse et blogindlæg om flere aspekter af Livsstils-dagene :-)

    SvarSlet

Læg gerne en hilsen, hvis du kommer forbi.