søndag den 30. juni 2013

Skynd dig: Følg mig på Bloglovin'

- inden jeg bliver væk for dig!

I morgen [ den 1. juli ] træder Google Reader nemlig ud af funktion, og det vil derfor ikke længere være muligt at følge diverse blogs via Google Friend Connect ...


Derfor: Hvis du ikke vil gå glip af indlæggene her på bloggen i fremtiden, så SKYND DIG FLUKS at klikke på denne knap:

Follow on Bloglovin

Når du har oprettet en profil på Bloglovin' kan du i øvrigt hente alle de blogs du p.t. følger via Google Reader med blot 2 klik!

Hvordan det ellers kommer til at fungere fra i morgen, det må vi vente og se ...! Men - jeg håber i hvert fald du har fortsat har lyst til at følge med her på bloggen.

Håber vi ses ...! :-)


*SMIL*
fra Lisbet

6 kommentarer:

  1. Jeg er med , men kan ikke skrive en kommentar gennem Bloglovin. Øv :-(

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Annette -
      Er glad for du fortsat vil følge med!
      Min blog er åben for kommentarer fra alle (inkl. anonyme etc.), så du skulle fortsat kunne kommentere her hos mig, også i morgen ... :-)
      *SMIL* fra Lisbet

      Slet
  2. Hvordan får man kommentarer på? for det har jeg heller ikke på min Bloglovin også ryger alt det hyggelige.
    Jeg hopper med videre:O)
    Kh Pia

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvordan kommentarer? Kommentarer er jo på bloggen og ikke i "feed"en ... Eller måske er jeg bare ikke helt med(?) :-)
      KH, Lisbet

      Slet
  3. Har brugt Bloglovin' lææææænge nu. Og du popper fint op igen og igen og igen.... ; )
    God sommer Lisbet. Kh. Liv

    SvarSlet
  4. Google Reader virker stadigvæk, men jeg har som dig importeret alle dem, jeg følger, i bloglovin' :-)
    *Klem*

    SvarSlet

Læg gerne en hilsen, hvis du kommer forbi.