tirsdag den 25. juni 2013

Tillykke til ...


- manden ♥ min, som fylder år i dag!

I skrivende stund er dagens fødselar i fuld gang med at grave nye kartofler op og plukke jordbær i køkkenhaven, og jeg skal i gang med at lægge lagkage sammen og kokkerere lækker middag til 7 personer (og 2 hunde) ... 

I søndags holdt vi et lign. fødselsdags-party for ham for "første hold" (i alt 11 pers.), så han bliver fejret på behørig vis, kan man sige... Han er vild med fødselsdage, så det er i hans øjne slet ikke spor for meget med 2 arrangementer! :-)

Heldigvis hygger jeg mig med forberedelserne i køkkenet, og jeg har sådan set lidt småtravlt ...!


Nyd dagen derude i det ganske danske land!


*SMIL*
fra Lisbet


Følg *LLL & Co.* via Bloglovin'

Follow on Bloglovin

OBS! Google Friend Connector (Google Reader) bliver sat ud af funktion 1/7 2013, så hvis du fortsat vil følge *LLL & Co.*, også efter 1. juli, så er Bloglovin' en af mulighederne ...

11 kommentarer:

  1. Tillykke tillykke. Håber I får en god aften.

    SvarSlet
  2. Hip hip hurra tillykke med din kære mand, håber I får nogle fantastiske fødselsdage.
    Kh Pia

    SvarSlet
  3. Tillykke med manden :)) fantastisk med en mand der er vild med fødselsdage - min er komplet ligeglad med den slags ;) så jeg STOR nyder at have ungerne at holde for, jeg ELSKER nemlig også fødselsdage :)))

    1000 tak for den fiiine pakke - jeg har allerede været i sving med folerierne ;)

    God fest :)

    Smil

    SvarSlet
  4. Tillykke med manden:-)

    Det er da også dejligt at holde fødselsdag.

    Hvor ville jeg ønske jeg havde fødselsdag om sommeren. Jeg har i februar og det er altid koldt. Jeg ville ønske at kunne holde fødselsdagsfest i haven:-)

    Hip hip hurra for manden.

    Kh
    Hanne

    SvarSlet
  5. Det er skønt når man har fødselsdag og ens familie gør lidt ekstra ud af det. Stort tillykke med manden :o)

    SvarSlet
  6. Et stort tillykke til Mr F ;-) Jeg er sikker på at I nok skal få en forrygende aften...see you ! Knus og god aften

    SvarSlet
  7. STORT tillykke med og til ham.

    Knus og kram herfra

    SvarSlet
  8. Tillykke med din mand, Lisbet - jeg håber, I havde en dejlig aften. *Klem*

    SvarSlet
  9. TAK, til alle jer, søde mennesker, som skrev tillykke til min mand ...her ... for 1/2 år siden - godt og vel! Jeg er mega flov over ikke at have takket jer MEGET før! Godt nok siger man "bedre sent end aldrig", men alligevel ...!
    {{{ TAK }}}
    *KNUS* fra Lisbet

    SvarSlet

Læg gerne en hilsen, hvis du kommer forbi.