fredag den 21. juni 2013

En lækker bog for en "hund" ...





Klik på de små fotos for at se bøgernes bagside i større format
- så du kan læse en kort beskrivelse af indholdet ...


Ovenstående bøger er en del af Forlaget Klematis' serie af hobbybøger, som går under fællesbetegnelsen:

100-kroners-bøger

De lækre små hardback bøger er udformet i et brugervenligt format (18 x 18 cm), så de er lige til at have med i tasken sammen med et garnnøgle og en hæklenål el. strikkepinde.

Bøgerne er spækket med opskrifter, fotos, tips og idéer, og man får bare SÅ MEGET for den "hund" (100 kr.) bogen koster.

Min hæklebog, Fine & farverige FIRKANTER - du selv kan hækle, som udkommer i næste uge, er i øvrigt den næste bog i den populære serie.


God weekend!

*SMIL*
fra Lisbet


HUSK! - at følge *LLL & Co.* via Bloglovin'
Klik her:

Follow on Bloglovin

OBS! Google Friend Connector (Google Reader) bliver sat ud af funktion 1/7 2013, så hvis du fortsat vil følge *LLL & Co.*, også efter 1. juli, så er Bloglovin' en af mulighederne ...

1 kommentar:

  1. Ihhh jeg glæder mig til din nye bog :)

    Men den der med hæklet frugt den må jeg da vist også have fat i - begge krudtuglerne har så sent som i dag bestilt frugt og grønt til at lege med :)) nu skal jeg så bare lige have lært at hækle :))

    Rigtig god weekend søde ;)

    Smil

    SvarSlet

Læg gerne en hilsen, hvis du kommer forbi.