mandag den 1. juli 2013

Vinderne er fundet ... Er det DIG?

Allerførst: 1000 tak til alle jer, der havde lyst til at deltage i mine to konkurrencer om: "Min nye hæklebog + hæklekit" og "Retro Karoline Malkeko".


I de to konkurrencer har hver deltager fået tildelt et lod med et nummer svarende til den rækkefølge kommentarerne er indkommet (numrene ses under hver kommentar).

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Hæklebog + hæklekit:
.

Har du #27?
Tjek numrene på konkurrencesiden via dette link ...

Ny vinder fundet: Se mere her...!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

Retro Karoline Malkeko:
.

Har du #2?
Tjek numrene på konkurrencesiden via dette link...

Ny vinder fundet: Se mere her...!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Hvis DU har vundet?
Så læg en kommentar ved dette blogindlæg (så jeg ved du har set det), og send mig derefter en mail på lisbet(snabel-a)lisbet.dk med dit fulde navn og adresse.
Jeg skal have din mail senest på mandag den 8. juli 2013 - derefter trækker jeg en ny vinder.

Ny vinder fundet: Se mere her...!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Hold øje med bloggen!

Senere i dag starter en NY GIVE AWAY, hvor du har endnu en mulighed for at vinde min nye hæklebog, "Fine & farverige FIRKANTER - du selv kan hækle", som nu er udkommet. 

På gensyn ...!


*SMIL*
fra Lisbet

2 kommentarer:

  1. Tillykke de meget heldige - super nice overraskelser

    SvarSlet
  2. Og opdagede desværre alt for sent at jeg var den heldige vinder første gang. Har haft ekstremt travlt

    SvarSlet

Læg gerne en hilsen, hvis du kommer forbi.