lørdag den 15. juni 2013

Sommermarked 2013 ...


For 3. gang bydes der velkommen til
SOMMERMARKED i Lejre

Lørdag den 29. juni 2013
kl. 10:00-16:00

Jeg har booket en stand,og i år deltager jeg, uanset om det bliver sol el. regn! [Sidste år trak jeg mig på dagen, da vejrguderne truede med regn ...]

En sprit-ny 3x3 m havepavillon er indkøbt, så jeg har tag over hovedet! Dét er en god ting ...
Men - vi HÅBER selvfølgelig vejret bliver flot!

I min stand vil det være muligt at købe min nye hæklebog og "Fine & farverige GAVER - du selv kan lave", samt lidt småting fra mit krea-værksted ... OG(!) så har jeg også potter med lækre krydderurter til højbedet/altanen/vindueskarmen.

Kig endelig forbi, hvis du får lyst til en tur på landet. Det bliver garanteret hyggeligt!

Tag først et smut forbi hjemmesiden, hvor du bl.a. kan se, hvor i landet det foregår.

Måske ses vi? Det håber jeg!

Nyd lørdagen!

*SMIL*

2 kommentarer:

  1. Lyder hyggeligt - en skam at jeg ikke lige bor i nærheden. Fortsat dejlig weekend, Lisbet. Knus Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er det også, Anne O. ... Ærgerligt du bor så langt væk!
      Ha' en dejlig tirsdag med sol og varme! :-) *KNUS*

      Slet

Læg gerne en hilsen, hvis du kommer forbi.