mandag den 24. juni 2013

S•T•A•R•S

Lige siden jeg var en lille pige, har jeg været dybt betaget af stjerner ... både dem på himlen (i astronomisk forstand) og de mere håndgribelige af slagsen i alle afskygninger.


På en shoppetur i Roskilde forleden dag, fandt jeg nogle rigtig fine stjerner i Tiger butikken: Øreringe i orangerød/pink emalje og en lang kæde med neon-stjerner


Øreringene er indlemmet i min smykkesamling, mens kæden skal splittes ad, så jeg kan bruge stjernerne i nye smykker.


Som lille pige ønskede jeg at være Klokkeblomst fra Peter Pan, da hun altid var/er omgivet af masser af stjerner. Hver gang hun tonede frem på TV-skærmen (dengang i 1960'erne, start 70'erne), udbrød lille Lisbet: "Det er mig!" Så da jeg fandt denne lille, fine figur af hende i genbrugen for nogen tid siden, så måtte hun selvfølgelig med mig hjem ...


*SMIL*
fra Lisbet



Følg *LLL & Co.* via Bloglovin'

Follow on Bloglovin

OBS! Google Friend Connector (Google Reader) bliver sat ud af funktion 1/7 2013, så hvis du fortsat vil følge *LLL & Co.*, også efter 1. juli, så er Bloglovin' en af mulighederne ...

5 kommentarer:

  1. Sikke skønne ting du har købt, Lisbet! Dit hjem må være den rene Aladdins Hule. Jeg må en tur i Tiger igen snart. *Klem*

    SvarSlet
  2. Fine stjerner og klokkeblomst kan jeg godt forstå at du måtte eje :-)

    SvarSlet
  3. Stjerner er bare et hit. Jeg elsker din farverige blog :)

    SvarSlet
  4. Der er bare nogle ting der hænger ved og stjerne er et smukt vedhæng;0)

    SvarSlet
  5. Uha nogle lækre farver.
    Kh Signe

    SvarSlet

Læg gerne en hilsen, hvis du kommer forbi.