lørdag den 29. juni 2013

Star quality

På dagens sommermarked i Lejre, fik vi bl.a. besøg af Gitte (Rav & Krat) og hendes mand, Mr. G ...

Manden min tog nogle fotos af Gitte og mig, og da hun og jeg er helt enige om, at de har absolut star quality, så skal I da ikke snydes for dem her på bloggen ... ;-)





Vi har det bare SÅ sjovt og hyggeligt i hinandens selskab - og det er bl.a. den slags, der kan komme ud af at blogge ... at venskaber opstår!

Måske har DU også mødt nye, gode venner via Blogville?

Som det ses på billederne, så er min HÆKLEBOG udkommet. Jeg fik den leveret med fragtmand direkte til sommermarkedet i dag, så den nåede det lige akkurat...! Og den blev rigtig godt modtaget af kunderne, som bl.a. gav udtryk for, at "de blev glade af at se på den" - og nogle måtte da også ha' et eksemplar med hjem.

Og jeg kan godt afsløre, at jeg selv er MEGET glad for resultatet. Det er blevet en rigtig fin, lille hæklebog, med masser af farver og inspiration! Og jeg glæder mig til at høre, hvad I (hæklefolket i Blogville) synes om den ...

OBS! Det er Coca Cola Zero Gitte og jeg har i glassene ... selv om vi sagtens kunne ha' trængt til noget stærkere for at holde varmen i sommerregn og -rusk ... ;-)

Mere om sommermarkedet i et af mine kommende blogindlæg ... måske!

*SMIL*
fra Lisbet


Følg *LLL & Co.* via Bloglovin'

Follow on Bloglovin

OBS! Google Friend Connector (Google Reader) bliver sat ud af funktion 1/7 2013, så hvis du fortsat vil følge *LLL & Co.*, også efter 1. juli, så er Bloglovin' en af mulighederne ...

9 kommentarer:

  1. Hvor er det dejligt at se din bog kom frem. så kan du holde en lille pause før du starter på nr 3. <3

    SvarSlet
  2. Helt sikkert star quality....tusind tak for en super hyggelig dag <3
    Pøj pøj med din lækre bog...see you ! Knus

    SvarSlet
  3. Lyder som em hyggelig dag på trods af regn og rusk, beklager at jeg ikke kunne nå at komme forbi og se din fantastiske "shop" og shoppe en chokolade-mynte.
    Men på lørdag skal jeg en tur på beton kursus i munkholm (liger vist i nærheden) så hvis det er i orden med dig og hvis du har flere kunne jeg måske lige kigge forbi efter en?
    Kh pia

    SvarSlet
  4. Årh hvor ser det hyggeligt ud altså (og jaja til det med cola'en, hahahaha som om vi tror på det).
    God sommer Lisbet! Jeg vil kun være sporadisk gæst i Blogville det næste stykke tid! : )
    Kh. Liv

    SvarSlet
  5. Så dejligt at se og høre at det hele har flasket sig.

    SvarSlet
  6. Sikke goe billeder og sjovt at se jer.. Selv har jeg jo haft fornøjelsen af at kende Gitte gennem blogland i et år inden vi mødtes i virkeligheden.. Det er da så fedt:0)
    Jeg er stor fan af de lapper og efter Gitte har slået et slag for dig og din skønne bog - må jeg da have kløerne i den.. Super flot ser den ud :0)
    Tillykke med den:0)
    Tanker og hilsner fra Iben

    SvarSlet
  7. Så herligt at se Gitte & dig sammen :-)
    Og endnu bedre at se Gitte "Alive" skønt at få et ansigt på :-)
    Smukke? Det er i begge to <3
    I ønskes en fantastisk sommer >3

    SvarSlet
  8. HELT sikkert star quality - I ser sgu godt ud !. Hvor skønt at din bog nåede frem :-)

    SvarSlet
  9. Tillykke med din nye bog, flot :o)

    SvarSlet

Læg gerne en hilsen, hvis du kommer forbi.