torsdag den 18. juli 2013

Vinderen af HÆKLEBOG ...

Så er der én, der godt kan
finde hæklenål og garn frem ...
Er det dig?
.

Vinderen er fundet via findenvinder.dk:
.
.
Du kan se, om det er dig, der er den heldige ved at tjekke lodderne (numrene) under kommentarerne i blogindlægget.

Har du vundet sender du mig en E-mail på
lisbet[snabel-a]lisbet.dk (senest torsdag den 25. juli 2013)
med dit navn og adresse. Så sender jeg straks den signerede bog til dig.

TILLYKKE til vinderen og en STOR TAK til alle jer andre, der også ville lege med!

En ny Give Away er allerede skudt i gang ... Har du lagt et lod i puljen?

*SMIL*
fra Lisbet

Follow on Bloglovin

7 kommentarer:

  1. tillykke til den heldige vinder

    SvarSlet
  2. Tillykke tillykke til den heldige - og stort tillykke til dig Lisbet med det store afsæt af bogen - thumbs up

    SvarSlet
  3. Æv det var ikke mig, men stort tillykke til vinderen :)

    SvarSlet
  4. Øv øv :) men stort tillykke til den heldige ;)

    Smil

    SvarSlet
  5. Tillykke til vinderen :) jeg må sørge for at være med næste gang :)

    SvarSlet
  6. Jamen for søren da! Det er jo MIG *jubler*

    Jeg sender dig fluks min adresse.

    SvarSlet

Læg gerne en hilsen, hvis du kommer forbi.