tirsdag den 21. maj 2013

Wordle collage


Hos Liv faldt jeg i dag over dette blogindlæg,
hvor hun har WORDLE't sin blog
og fået en fin poster ud af det!

Så det skulle jeg da også lige prøve,
og herover er så resultatet.

Hvis du vil lave din egen Wordlet poster,
så kig forbi her og indtast webadressen på din blog,
så skal du se løjer...!

Vær opmærksom på, at det kun er de blogindlæg,
som er synlige på første sideordene snuppes fra.
Ord-collagen er dermed ikke repræsentativ for HELE din blog,
men kun de seneste X-antal blogindlæg.

~ Have fun! ~

*SMIL*
fra Lisbet


--------------------------------------

Deltager du i KONKURRENCEN om en cool hæklepakke?
Klik på billedet herunder for at være med.

10 kommentarer:

  1. Det var da sjovt :)

    Knus og kram herfra

    SvarSlet
  2. Klik, Smil, Lisbet og Herunder er de ord der springer mig i øjnene her. Sjovt!
    Kh. Liv

    SvarSlet
    Svar
    1. Ordet "Konkurrencen" fylder også godt... ;-)
      Ja, det er sjovt, og der er mangle flotte design!
      *KNUS*

      Slet
  3. Så har jeg været lidt rundt her, efter en lang pause :D
    Herligt med alle de nye sager og ny bog, du barsler med.
    Held og lykke med det!! Herlig atmosfære du skaber, Lisbet*
    Og TAK for dette link, det må jeg lege med en dags tid!

    *KNUS* Dorthe

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Dorthe... for gode ønsker!
      Rigtig god fornøjelse med ordene. :-)
      *KNUS*

      Slet
  4. Nej - hvor er det smart :-) Har lige prøvet , smiler. Det ser smadder sjovt og godt ud - lige til et fint personligt print :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er nemlig rigtig smart, og der er mange muligheder for farver og opsætning!
      *SMIL*

      Slet
  5. Åh ja, det er så flot - jeg har også prøvet flere gange :-)
    Ha' en dejlig dag, Lisbet! Klem

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, Madame G, det er rigtig fint.
      *KNUS* og god aften til dig...

      Slet

Læg gerne en hilsen, hvis du kommer forbi.