lørdag den 18. maj 2013

WAUW! - for en fornem omtale...

- jeg har fået i det seneste nummer af

Både min første bog og bloggen her
får den fedeste reklame, jeg kan ønske mig!






Jeg vidste godt, der ville komme ét eller andet på et tidspunkt,
da de kontaktede mig for nogen tid siden og spurgte,
om det var okay, de anvendte et par fotos
[og det er da bare mere end i orden!]
men jeg havde slet ikke forventet SÅ meget spalteplads.

Og se lige temaet på siden... NEON(!)
Det er jo bare SÅ MEGET MIG lige p.t..
Kan slet ikke passe bedre!

Bladet udkommer i øvrigt også i Sverige og Norge,
så det er skisme stort!
Og lige nu - hvor jeg har købt bladet,
har jeg godt nok svært ved at få armene ned!


I bladet er der nogle fine opskrifter,
bl.a. et par af Blogvilles egen quinde bag en Kreativ Verden.

 1000 TAK til Alt om Håndarbejde!

~ Nyd dagen og solen og varmen! ~

*SMIL*
fra Lisbet


--------------------------------------

Deltager du i KONKURRENCEN om en cool hæklepakke?
Klik på billedet herunder for at være med.

16 kommentarer:

  1. Kan godt forstå du ikke kan få armene ned af begejstring - dejligt at se, høre og læse.

    SvarSlet
  2. Det er vel nok dejligt, Lisbet - tillykke! Ha' en dejlig lørdag ... *Klem*

    SvarSlet
    Svar
    1. TAK, Madame G. Også dejlig lørdag til dig... *KNUS*

      Slet
  3. Ej hvor er det bare fedt for dig, stort tillykke

    SvarSlet
  4. Tillykke- hvor er det fedt. Det er den største cadeux, når andre kontakter én og spørger om det er ok. Men det er også ærligt fotjent. Knus Heidi

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Heidi :-)
      Ja, det er et dejligt skulderklap, når medierne finder ens arbejde interessant nok til at "flashe" i f.eks. magasinerne. Du kender det selv... ;-)
      *KNUS*

      Slet
  5. Fantastisk og meget meget velfortjent - elsker din blog og din bog står meget højt på ønskelisten som en MÅ HA ting ;)

    Smil fra Karina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Karina :-)
      Det glæder mig, du kan li' det jeg laver, og jeg håber, du får dit bogønske opfyldt.
      *SMIL* fra Lisbet

      Slet
  6. Sikke en god reklame - det er super fedt. Fortsat dejlig pinse. Knus Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Anne O. :-)
      Ja... det var så dén Pinse...!

      Slet

Læg gerne en hilsen, hvis du kommer forbi.