onsdag den 29. maj 2013

Hvis du mangler inspiration til hæklenålen ...(!!!)

- så prøv LIGE at se DETTE board på


Der er stort set alt, hvad hjertet kan begære
af mad og drikke, krammebamser og dukker,
planter og dyrting og sager!

Det er helt vildt,
for der er åbenbart ingen grænser for,
hvad man kan trylle frem med garn og hæklenål...

WAUW(!!!)

~ God fornøjelse! ~

Inden du smutter, så vil jeg blive RIGTIG glad,
hvis du lægger en kommentar...
blot et 'HEJ!' er herligt!

*SMIL*
fra Lisbet


--------------------------------------

Deltager du i KONKURRENCEN om en cool hæklepakke?
Klik på billedet herunder for at være med.

11 kommentarer:

  1. Bare jeg kunne... men det kan jeg bare ikke. Hækle!! Jow jeg er begyndt at hækle rundt... og rundt og rundt. Men det er også store sagder for mig. Men søde og skønne er de.. de små figurer.
    Måske en gang :-)
    Mange hilsner fra Susan

    SvarSlet
    Svar
    1. TAK for din hilsen, Susan. :-)
      Jeg ved heller ikke, om jeg kan finde ud af at lave alle disse figurer etc. Har ikke prøvet. Men... mon ikke at det også her gælder, at "øvelse gør mester"? Så bare du hækler rundt tilstrækkelig længe, og jeg hækler det jeg pusler med, så kan vi måske begge to en dag trylle de fine, små figurer frem! :-)
      *SMIL* og god aften til dig... //Lisbet

      Slet
  2. Der er så mange lækre ting på Pinterest ...og det er en af dem :-)
    Tak for tippet...knus fra kolonisten *hi hi*

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er der godt nok, Gitte... og man (jeg) synes konstant der dukker nye overraskelser op... som f.eks. det pågældende board!
      Og ja... du er jo gået helt i koloni-mode! Det bli'r garanteret godt med jeres nye tilbygning(?)
      *KNUS* og fortsat go' arbejdslyst...

      Slet
  3. Svar
    1. *HEHE* Hej Gitte... og TAK! :-D
      Og go' aften også til dig...

      Slet
  4. wow det er da utroligt hvad man kan hækle. Du skulle prøve at tjekke denne etsy-shop http://www.etsy.com/shop/SuAmi, jeg har intet med den at gøre, jeg er bare vildt duperet over disse hæklerier.

    Noget nyt om hvornår din hækle bog lander i butikkerne?

    go' aften
    Bende

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er ret utroligt! Og super flotte ting, folk laver rundt omkring! Jeg vil tjekke dit link lige om lidt. Tak for det. :-)

      Min hæklebog skulle meget gerne gå i trykken i næste uge (mandag forhåbentlig). I disse dage bliver der arbejdet på den på fuldt tryk på forlaget (jeg har gjort mit arbejde - bort set fra de sidste korrektioner af layoutet etc.)

      OG! - så skulle bogen meget gerne være i butikkerne omkring den 20.-25. juni... (så vidt jeg kan regne ud). Men måske jeg selv får den til salg før. :-)

      *SMIL* og go' aften til dig, Bende... og TAK! //Lisbet

      Slet
  5. Hej LIsbeth. jeg må helt klart tjekke de fine hækleting ud på pintarest. der er alt for mange fine ting man kan lave og for lidt tid. Jeg tjekker i morgen. Klokken er 23, så nu vil jeg e. læse lidt inden jeg skal sove. knus

    SvarSlet
  6. Fine ting. Må altså bare få lært at hækle ;-)

    SvarSlet

Læg gerne en hilsen, hvis du kommer forbi.