tirsdag den 7. maj 2013

Så(!)

- sprang bøgen også ud i Tokkerup...







Det er nogle dage siden, jeg har været ude at gå tur,
da landmændene har spredt "vitaminer" på markerne,
og det er ikke just vanille og rosenblade,
det har duftet af...

I dag var det heldigvis lidt bedre
(stadigvæk ikke helt godt)
Milou og jeg vovede os ud på en tur til den lokale skov.
Skulle altså lige tjekke bøgens status!

Det er skønt foråret endelig er arriveret,
men alligevel håber jeg, vejrguderne har ret,
når de lover regn en af de kommende dage,
så "vitaminerne" kan trænge ned i jorden,
og vi atter kan trække vejret, når vi går udenfor døren...!

~ Ha' en dejlig tirsdag! ~

*SMIL*
fra Lisbet

--------------------------------------

Deltager du i KONKURRENCEN om en cool hæklepakke?
Klik på billedet herunder for at være med.

6 kommentarer:

  1. Landmændene har travlt iøjeblikket - med dufte der absolut ikke behager duftesansen - men det er nok det mindste af det. Det hele springer ud på en gang, så er lidt bekymret for DJ Razzer, han nyser og sprutter, den bliver voldsom hård for mange allergikere. Så godt det kommer med lidt regn her i løbet af ugen. Bøgehækkene er også først lige begyndt at sprede bladene - det er helt uvant at det hele stort set er forskudt med 1 - 1½ ndr.

    SvarSlet
  2. Ja findes der noget bedre end når foråret bryder igennem? Jeg har smilet mig gennem de sidste par dage, bare fordi solen skinner, himmelen er blå og alting springer ud.
    Smil fra Signe

    SvarSlet
  3. Ja, äntligen är våren här!!!
    Underbara och fina himmelska bilder!
    Ha en bra dag!

    SvarSlet
  4. Flotte bilder, himmelsk er ordet!
    Deilig å merke våren!

    SvarSlet
  5. Great photos for "Himmelsk"!Thank you for sharing and have a nice weekend!

    SvarSlet
  6. Deilige vårbilder! Vi kjente "duften" av gjødsling her og, et fint vårtegn synes jeg.

    SvarSlet

Læg gerne en hilsen, hvis du kommer forbi.