søndag den 12. maj 2013

Naturens små luner... #01

Efter gårsdagens velkomne regnbyger,
var haven extra grøn og fin
og smukke motiver måtte indfanges
med mit kamera...

Bl.a. denne hjerteformede vanddråbe
i en af havens mange lupiner.


Motivet er meget passende delt med min mor
på hendes Facebook profil, i dag på Mors Dag...!


~ Ha' en dejlig søndag! ~

*SMIL*
fra Lisbet

--------------------------------------

Deltager du i KONKURRENCEN om en cool hæklepakke?
Klik på billedet herunder for at være med.

6 kommentarer:

  1. Hvor er det smukt Lisbet. Glæder mig til at høre mere om din nye bog...kan se at CD har været på besøg og tage nogle flotte billeder. Her ligger vi lavt som man siger, efter en hård arbejdsdag i går hihi. God søndag til jer knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Gitte. :-)
      Jeg er også spændt på, hvordan den nye bog bliver. Det er jo en helt anden bog end den første... men (næsten) lige så farverig! :-)
      *KNUS*

      Slet
  2. Dejlige billeder, Lisbet - jeg elsker også at på på jagt med kameraet og finde de bittesmå detaljer. Ha' en rigtig god dag, *klem*

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Madame G...
      Der er så mange fine, sjove og smukke motiver i naturen, så jeg skyder også bare løs... og viser kun en brøkdel på min blog, ellers ville det blive en haveblog, og det er jo slet ikke meningen. :-)
      *KNUS*

      Slet

Læg gerne en hilsen, hvis du kommer forbi.