onsdag den 22. maj 2013

Detaljer der tæller...


I min verden er det vigtigt, at der bliver kælet for detaljerne!

F.eks. er det en  cool detalje,
at kunne medsende matchende visitkort,
når jeg sender post til vinderne
af mine konkurrencer...

Og har jeg en stand på et marked,
er det også et stort plus,
at kunne dele ud til højre og venstre af prof. visitkort!


Igennem flere år har jeg gjort stor brug af
til især postkort og visitkort...
men også andre ting har de udført for mig/os,
f.eks. adresselabels og fotobøger.

Kvaliteten er altid super,
og prisen er så lav, at alle kan være med!

I dag har jeg fået 1000 visitkort leveret
+ 148 adresselabels, 10 postkort,
1 nøglering og 1 kuglepen...
Alt sammen med eget design
for KUN 189,- kr. inkl. forsendelse.

Ren foræringspris!

Står du og skal bruge en stak visitkort,
så kan jeg kun anbefale Vistaprint!
(Og NEJ(!) jeg er ikke blevet betalt for at reklamere -
men deler gerne ud af egne, gode erfaringer...!)

~ Nyd dagen! ~
- og regnen (den er god for årets jordbærhøst!)

*SMIL*
fra Lisbet


--------------------------------------

Deltager du i KONKURRENCEN om en cool hæklepakke?
Klik på billedet herunder for at være med.

16 kommentarer:

  1. de ser flotte ud. Knus Heidi

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Heidi. De er meget enkle...! :-) *KNUS*

      Slet
  2. Fine, farverige visitkort! Og tak for tippet. Jeg har lige fået lavet visitkort til min butik, www.drømmegaven.dk, og de var noget dyrere at få lavet. Så jeg prøver Vistaprint næste gang!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Nana. :-)
      Tillykke med din nye webshop. Har kigget på den, og det ser rigtig godt ud. Held og lykke med den!
      *SMIL* herfra...

      Slet
  3. De er superflotte Lisbet. Jeg har også været flittig kunde hos VistaPrint gennem nogle år efterhånden. Har også altid været tilfreds : )

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Liv :-)
      Godt at høre, jeg ikke er den eneste med gode erfaringer fra VP. *SMIL*

      Slet
  4. nemlig Vistaprint er rigtig godt firma ,jeg . også fået lavet postkort og visitkort hos dem i en del år ,, desværre har de ikke mere tilbud på 100 postkort mere . Nu kører de kun tilbud på ti stk, og de rækker ikke langt når jeg deler ud på kunstudstillinger ,,,,,

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er rigtigt, at postkort er lidt dyrere end visitkort... og det er også derfor, jeg vælger visitkortene - for at få mere for pengene. :-)
      De 10 postkort jeg fik med gårsdagens forsendelse var gratis, ligesom nøglering, kuglepen og adresselabels. Det var kun visitkortene + forsendelse, jeg betalte for.
      *SMIL* herfra...

      Slet
  5. Your cards are lovely....happy week to you and thank you so much for visiting me.

    SvarSlet
    Svar
    1. Thank you, Koralee!
      Your blog is one of my favourites... Love your photos and your colours! :-)
      Thank you for stopping by, and for your comment. Nice seeing you here too!
      *SMILES*

      Slet
  6. Hvor er de fine, Lisbet! Jeg har også de bedste erfaringer med Vistaprint - vi har fået lavet bordkort efter eget design, visitkort og flere typer adresselabels, men jeg viste ikke, at de laver fotobøger. Det må prøves!
    *Klem*

    SvarSlet
    Svar
    1. Herligt at du også har gode erfaringer med VP.
      Min husbond lavede en fotobog til hver af sine 2 ældste børnebørn (Emilie og Anna), som blev konfirmeret for ganske nylig. Billeder fra deres første 14 år, krydret med lidt sjove tekster etc.. Bøgerne blev rigtig fine, og var meget populære hos både konfirmander og gæster.
      *KNUS* og god dag til dig, Madame G...

      Slet
  7. Hvor er de super flotte. Jeg har selv lige modtaget visitkort fra Vistaprint. Bestilt fordi jeg også gerne vil holde en rød tråd i mit arbejde og mit udtryk. Tror lige jeg er nødt til at blogge lidt om det også :-)
    Helle

    SvarSlet
    Svar
    1. Herligt at høre om endnu en positiv oplevelse med VP. Håber dine nye visitkort også er blevet fine? Måske du viser dem på din blog? Håber at få dem at se.
      Jeg går også ind for "den røde tråd" i det jeg laver... Lidt prof. har man vel lov til at være. ;-)
      *SMIL* og go'nat herfra... //Lisbet

      Slet

Læg gerne en hilsen, hvis du kommer forbi.