fredag den 31. maj 2013

Farvel til en trofast ven...

Det er aldrig rart at skulle sige farvel
- slet ikke, når det er uigenkaldeligt... for altid!

I dag siger jeg farvel til en kær ven
- en ven jeg mødte for snart 7 år siden
- en ven som har været en vigtig del af mit liv.

En fantastisk ven, som har
- været trofast og stabil
- taget mig med til mange forskellige steder
- fulgt mig på mine allerbedste ferier
- givet mig masser af gode oplevelser
- været en dygtig og slidsom arbejdskammerat
- varmet mig, når det har været koldt
- kølet mig i varmen
- givet mig tryghed...
og som aldrig(!) har svigtet!

Den bedste ven man kan ønske sig!

En ven som for altid vil vække de dejligste minder!

En flot ven, jeg kun har været stolt af...
en ven fuld af power og styrke.

Men også en ven, som har været
- tørstig
- tung
- dyr


Jeg har frygtet den dag, vore veje må skilles...
inden reparationsalderen for alvor viser sig. 
Også selv om en helt ny ven står parat
til at overtage pladsen.

Tiden iler, og dagen(!) er kommet:
Dagen er I DAG...

Det er med oprigtig vemod vi må tage afsked!

Tak for alt, min kære ven:
Suzuki Grand Vitare

 

"Jeg håber du må få mange gode år endnu,
hos en ny ven,
som forhåbentlig vil sætte lige så stor pris på
dine fantastiske egenskaber,
som jeg...

Alt imens jeg vil savne dig!"


Pas godt på dig selv
og kør pænt!

*Vemodigt smil*
fra Lisbet


--------------------------------------

Deltager du i KONKURRENCEN om en cool hæklepakke?
Klik på billedet herunder for at være med.

6 kommentarer:

  1. Hvor er du altså sød, Lisbet - jeg kender godt den følelse!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Katinka :-) Det er ikke altid nemt at have et "et blødt hjerte"...! Og du kender selv følelsen - så ved du præcis hvordan jeg har det... selv om det kun er en TING.
      *KNUS* og dejlig solrig fredag til dig...

      Slet
  2. Hold nu op du er altså tosset Lisbet! : )
    God weekend. Kh. Liv

    SvarSlet
    Svar
    1. *haha* Det ta'r jeg som et kompliment, Liv... :-)
      Rigtig god weekend, Liv... KH, Lisbet

      Slet
  3. Har også altid opfattet mine biler som en god ven - derfor har vi heller ikke skiftet biler ret tit. Knus Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi er mange, der kender følelsen - men ikke alle vil stå ved det! Det glæder mig, at du kan følge mig... ;-) *KNUS*

      Slet

Læg gerne en hilsen, hvis du kommer forbi.