søndag den 5. maj 2013

*KONKURRENCE* Vind hæklebog og hækle-kit

----------------------------
Opdatering 1. juni 2013
KONKURRENCEN ER SLUT
Vinderen offentliggøres 1. juli 2013.
----------------------------

Om 1 god måneds tid udkommer min bog #2
- en bog med hækleopskrifter...
"Fine & farverige..."

[OBS! Fiktivt cover, kun til brug i dette blog-indlæg...]
Men hvad er bogens
fulde titel?

Titlen ER bestemt,
men det er p.t. KUN forlaget og os her på matriklen,
der kender den...

Har du et bud på titlen,
kan du vinde en FED HÆKLEPAKKE
bestående af:

3 ngl. labert bomuldsgarn
1 sæt lækre, kulørte hæklenåle
 4 kulørte maske-markører
og ikke mindst
1 signeret eksemplar
af den sprit-nye hæklebog

Hæklepakken vil jeg mægtig gerne glæde en af mine trofaste læsere/følgere med,
så for at deltage skal du:

• være FØLGER af min blog via Google Friend Connect (GFC)
(Er du ikke allerede følger via GFC,
kan du tilmelde dig via den blå knap i højre kolonne.)
• lægge en kommentar hvor du skriver dit bud på bogens titel.

Altså... Hvad er titlen på min kommende hæklebog?

"Fine & farverige _1_ _2_ _3_ _4_ _5_"

Hvilke 5 ord
skal stå på de 5 tomme pladser?

Vinderen er den,
der gætter den helt rigtige titel
(alle 5 ord placeret på de korrekte pladser!)

Er der flere med samme korrekte svar trækkes der lod.

Er der derimod ingen, der gætter den helt korrekte titel,
trækkes der lod blandt alle deltagere!

Yderligere info. om konkurrencen kan du finde
allernederst i dette blogindlæg.

Jeg håber du har lyst til at lege med,
og jeg vil glæde mig til at se
mange kreative OG rigtige forslag!

Har du lyst til at gøre lidt reklame for konkurrencen via din blog og/eller Facebook, er du mere end velkommen!
Du får ikke flere "lodder",
men det giver rigtig god karma... :-)

*SMIL*
fra Lisbet



---------------------------------------------------------

Supplerende info.:

Gevinsten har en værdi af min. 250,- kr.

Gevinsten sendes kun til postadresser i Danmark.

Vinderen findes, når bogen er udkommet!

Den eksakte dato for bogens udgivelse tilføjes i dette blogindlæg, når den foreligger!

De gode folk på forlaget samt min familie
og hækleteamet, som har testet opskrifterne, kan ikke deltage
i denne konkurrence!

Den viste bog-forside er FIKTIV(!)
og udelukkende designet til denne konkurrence!
Den rigtige forside offentliggøres først,
når bogen har været i trykken.

Har du spørgsmål til ovenstående, så tøv ikke.
Skriv dem i en kommentar!

91 kommentarer:

  1. Som du kan Lisbet. Tillykke med din nye bog....og måske lægger du dig tæt op af titlen på din første???
    Så jeg foreslår; Fine & farverige HÆKLERIER du selv kan laver.

    SvarSlet
  2. Fine & Farverige hæklerier du selv kan lave

    SvarSlet
  3. Arj altså. Jeg gætter på det samme som de 2 ovenstående.
    Men bare for at være lidt skæv, skriver jeg istedet: "Fine & farverige gaver du selv kan hækle"
    Vil meget gerne vinde - så bogen kan komme hjem og stå fint ved siden af din anden bog i reolen : ) og så vil jeg gerne hækle-inspireres!

    SvarSlet
  4. Fine & farverige hæklerier du selv kan lave :-D

    SvarSlet
  5. Fine & farverige hæklerier du selv kan lave :)

    og så krydser jeg ellers fingre for at jeg er den heldige :)

    SvarSlet
  6. Mærkeligt nok havde jeg, inden jeg havde set kommentarerne tænkt: "Fine & farverige hæklerier du selv kan lave"

    SvarSlet
  7. Hæklede Firkanter og fantastike ting

    SvarSlet
  8. Fine og farverige hæklerier du selv kan lave <3

    SvarSlet
  9. Spændende at du nu snart kommer med endnu en bog. Jeg tror der kommer til at stå "Fine og farverige hæklerier du selv kan lave" Knus Anne

    SvarSlet
  10. Det er spændende med din nye bog og jeg vil gætte på at titlen er : "Fine og farverige hæklerier du selv kan lave."
    Mange kram fra Rita

    SvarSlet
  11. fine og farverige - dimser og dutter du selv kan lave ..
    fine og farverige - ting og sager du selv kan lave
    fine og farverige - kreating og ???
    så rækker mig fantasi ikke længer :)

    Din-og-Flere-Giveaway-Her

    SvarSlet
  12. Fine og farverige hæklerier for store og små

    SvarSlet
  13. Tillykke med bog nummer 2 :)
    Jeg tror der skal stå fine og farverige masker du selv kan hækle :)
    Den er der vist ikke budt på..

    SvarSlet
  14. For at blive i ånden fra din første bog, tænker jeg: Fine og farverige hæklerier du selv kan lave. Men et kreativt bud ville være: Fine og farverige hæklede gaver og andre lækkerier. Knus Heidi

    SvarSlet
  15. Jeg gætter på fine og farveriger du selv kan lave. Elsker din blog og håber jeg vinder denne flotte give away.

    SvarSlet
  16. Fed give away :-) mit bud er

    Fine og farverige Hæklerier du selv kan lave :-)
    Håber på at vinde da jeg selv er stor hækle entusiast ;)
    Michellespuur@hotmail.com

    SvarSlet
  17. ....hæklerier, du selv kan lave! Kh Charlotte

    SvarSlet
  18. Fed give away og tillykke med bogen.
    Fine og farverige hæklerier du selv kan lave:0)

    SvarSlet
  19. Tillykke med din nye bog :-)
    Håber at være den heldige

    Fine og farverige hæklerier du selv kan lave
    eller
    Fine og farverige masker du selv kan lave

    lih1966@live.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Kunne også være Fine og farverige hæklede firkanter :-)

      Slet
    2. Fine og farverige hæklerier alle kan lave selv
      Eller
      Fine og farverige hæklerier alle selv kan lave

      Slet
  20. Fine og farverige hæklerier du selv kan lave.

    Tillykke med bogen.

    SvarSlet
  21. Jeg gætter på "fine og farverige finurligheder du selv kan lave"

    Vh dorthe

    SvarSlet
  22. Hej Lisbet
    Tak for dine kommentarer på min blog!
    Ja, jeg synes også vi skal huske at glæde os over vores frihed og jeg prøver at give det videre til mine børn og børnebørn. Mine egne forældre var unge under 2. verdenskrig, så jeg har hørt en del om tiden fra dem.
    Med hensyn til mit skab, så tror jeg også det vil være pænere og gøre det mere let at se på, hvis jeg maler det indvendigt også. Jeg maler det i løbet af sommeren.
    Jeg er glad for at være tilbage, selvom jeg da ind imellem har været inde og kigge lidt hos jer andre. Jeg har bare ikke haft overskud til at skrive selv og skrive til jer andre. Nu er det forår og energien er på vej tilbage og der er så mange ting man gerne vil når solen begynder at skinne igen.
    Tillykke med din nye bog......jeg har deltaget i din lille konkurrence længere oppe. Hvis jeg ikke er den heldige vinder, så bliver jeg nok nødt til at købe bogen, for jeg har så meget lyst til at hækle.
    Mange kram fra Rita

    SvarSlet
  23. Tillykke med din anden bog. Jeg gætter på .....hæklerier du selv kan lave. ;-)

    SvarSlet
  24. Fine og farvelige blomster du selv kan lave

    SvarSlet
  25. Kære Lisbet! Tillykke med "Fine og farverige delikatesser du selv kan hækle" - glæder mig til at vinde! STORT tillykke med din anden bog - godt gået(hæklet). Knus Hanne Maria

    SvarSlet
  26. Fine og faverige... gaver du selv kan hækle :-D

    SvarSlet
  27. Hej Lisbeth. Sikke. En fin gevinst, den vil jeg rigtig gerne vinde. Måske jeg også skal have fat. I den anden bog du har lavet. Den ser også spændende ud. Jeg tror din nye bog skal hedde : fine og farverige tilbehør du selv kan lave

    SvarSlet
  28. Fine og farverige blomster du selv kan hækle.

    SvarSlet
  29. flot at du allerede er på gaden med endnu en bog. Jeg gætter som de fleste på "hæklerier, du selv kan lave". KH Marianne

    SvarSlet
  30. Hej jeg gætter på : fine og farverige ting du selv kan hækle
    Eller fine og farverige blomster du selv kan hækle

    SvarSlet
  31. Kære Lisbet
    Jeg vil så gerne vinde, så jeg har gået i nogle dage og tænkt over hvad titlen mom kan være... og er kommet frem til ...det samme som mange andre: "Fine og farverige hæklerier du salv kan lave"
    Smil fra Signe

    SvarSlet
  32. Fine og farverige hæklerier du selv kan lave - mega flot gave man kan vinde :-)

    SvarSlet
  33. Fine og farverige blomster du selv kan lave

    SvarSlet
  34. Jeg gætter på: Fine & farverige syslerier du selv kan lave.
    Super flot give away,glæder mig til at se din nye bog:0)
    kh.Laila.

    SvarSlet
  35. Hvor er det spændende med endnu en ny kreativ bog fra dig! Den vil jeg meget gerne vinde :-) Jeg vil også gerne lære håndværket til den kommende generation af unge piger, så både hækling og strik ikke går i glemmebogen.

    Jeg tror at titlen er:
    Fine og farverige hæklerier du selv kan lave

    SvarSlet
  36. fine og farverige hæklerier der er let at lave....
    Helle@koiimport.dk

    SvarSlet
  37. Meget, meget spændende !
    Jeg gætter på: Fine og farverige gaver, du selv kan hækle...
    Kh. Lene.

    SvarSlet
  38. Fine og farverige blomster du selv kan hækle
    or Fine og farverige tilbehør du selv kan hækle?
    hugs
    Gerda

    SvarSlet
  39. Håber jeg vinder <3

    Fine og farverige hæklerier du selv kan lave :)

    Kh Birgitte

    SvarSlet
  40. Hej

    mit bud lyder på:

    Fine og farverige masker du bare må prøve.

    Glæder mig til at se bogen og titlen:)

    Kh Pia



    SvarSlet
  41. Hej Lisbet

    Hvis jeg tager udgangspunkt i den første bog, må det være
    "Fine & farverige hæklerier du selv kan lave"

    Kh
    Hanne

    SvarSlet
  42. Jeg gætter på "fine og farverige blomster du selv kan hækle" :-) Tillykke med bogen :-)

    SvarSlet
  43. Hej Lisbet

    Imponerende at du allerede er klar med bog nr. 2. Glæder mig til den kommer, vil nemlig vildt gerne lære at hækle.

    Mit forslag er
    ....gaver du selv kan hækle

    Bende

    SvarSlet
  44. Jeg gætter på "Fine og farverige hæklerier til pynt og praktisk"
    og håber på, jeg bliver den heldige.

    K.h. Kirsten LN

    SvarSlet
  45. Fine og farverige blomster du selv kan hækle

    Fine og farverige hæklerier du selv kan lave

    SvarSlet
  46. TAK TIL ALLE for jeres deltagelse!
    Da der ikke var nogle der gættede den rigtige titel, trækkes der lod blandt jer alle!
    Jeg har tildelt jer ét lod hver (uanset hvor mange bud I er kommet med) i den rækkefølge jeres kommentarer er indkommet.
    Vinderen offentliggøres i en ny blogpost!
    *SMIL* fra Lisbet

    SvarSlet