søndag den 26. maj 2013

Blomster - snyd og bedrag...

 

Har leget lidt med et grafikprogram
og tryllet med farverne.

Til venstre ses de oprindelige fotos
og til højre de samme fotos efter de har fået
et slag eller to med
den virtuelle tryllestav...






Blomsterne er:
Syren, kastanje, pinselilje, sølje

Søljen kom der også denne NEON-version ud af:


Normalt går jeg ikke ind for at manipulere med fotos,
[nyder til gengæld, når fotos lykkes 100% uden snyd!]
men det er nogle ganske flotte resultater,
der er kommet ud af det, synes jeg...
Just for fun!

Hvad si'r du?

~ Nyd søndagen! ~

*SMIL*
fra Lisbet

--------------------------------------

Deltager du i KONKURRENCEN om en cool hæklepakke?
Klik på billedet herunder for at være med.

4 kommentarer:

  1. Det er da helt utroligt, hvad man kan gøre :-) Synes det er vildt flot. Jeg er heller ikke til snyd, men synes det er helt okay, når der er "før og efter" billeder:-) Hav en dejlig søndag!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er ret cool! Jeg har haft mit lille og helt uundværlige grafikprogram i MANGE år, men har aldrig gjort brug af lige dén funktion, der "tryller" med billederne på den viste måde... før i går altså!
      Og det er garanteret ikke sidste gang, for pludselig kan man se NYE muligheder i lidt af hvert! Fedt legetøj! :-)
      Også en dejlig søndag til dig, Hanne...
      *SMIL* herfra...

      Slet
  2. Jo, det er meget, meget flot! Det er sjovt at lege ind imellem, selv om det jo er en særlig glæde, når et billede er perfekt uden billedbehandling.
    *Klem* og ha' en skøn søndag!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Madame G :-)
      Jeg er helt enig med dig i, at man glæder sig over et naturligt pletskud.
      Men det er også sjovt at lege lidt med billederne og se, hvad de kan "formes" til ved blot nogle få klik med musen...!
      Håber du har haft en rar søndag. *KNUS*

      Slet

Læg gerne en hilsen, hvis du kommer forbi.