lørdag den 25. maj 2013

Svigermors gamle gryde

- har fået nyt liv...





Da jeg så den gamle
orange emaljegryde
tænkte jeg straks, at den skulle ha' selskab af
skrigende PINK blomster!

I Netto i dag fandt jeg de perfekte blomster:
Pink pelargonier til en 10'er/stk.

3 stk. kom med hjem og i gryden...
og det ser præcis lige så kitschy ud,
som jeg havde forestillet mig det.

I LIKE!

Nu er solen begyndt at skinne her i Tokkerup,
efter en regnvåd lørdag formiddag,
så jeg vil gå i drivhuset og klare lidt "grønt arbejde"!

Hvad får du lørdagen til at gå med? I regn og/el. sol?

~ Nyd dagen! ~

*SMIL*
fra Lisbet

OBS! Husk min konkurrence herunder!
(Der er endnu ingen, der har gættet rigtigt...!)

--------------------------------------

Deltager du i KONKURRENCEN om en cool hæklepakke?
Klik på billedet herunder for at være med.

10 kommentarer:

  1. Hei på deg!!
    Så fint det ble med planten i den gamle gryten! Veldig dekorativt! Gøy å kunne bruke gamle ting på nye måter, det har jeg sansen for!
    Ha en fin lørdag!!
    Siri

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Siri,
      Tak for din kommentar! Hyggeligt med nye besøgende på bloggen! :-)
      Ja, det er sjovt at bruge de gamle ting på alternative måder. Det er jeg også selv begejstret for.
      God weekend til dig!
      *SMIL* fra Lisbet

      Slet
  2. Det ser sødt ud med den gamle orange emaljegryde som urtepotteskjuler! Vi har haft en dejlig eftermiddag i Køge i det flotteste solskin, selv om dagen begyndte med regnvejr.
    *Klem*

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Madame G... :-)
      Ja, jeg så et sted, at der havde været blogtræf i Køge. I kommer lidt rundt omkring og møder en del bloggere (med mindre det er de samme, der deltager, hver gang?) Håber altså også vi ses på et tidspunkt. Det kunne være super hyggeligt.
      *KNUS* og god weekend...

      Slet
  3. Svar
    1. Mange tak, Tante Sød... Ja, jeg synes også det passer fint sammen, så det er herligt at høre, andre også kan li' det.
      *SMIL* fra Lisbet

      Slet
  4. Kjempestilig ... modig å blonde disse farger sammen. Og så flott som det ble!

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, Irene :-)
      Jeg synes orange og pink er smukt sammen (hvis det er på den "rigtige" måde...) og "orange, pink, rød og gul" er en anden super smuk/udvidet kombi.

      Slet
  5. Herligt at få brugt svigermors gamle gryde på så skøn en måde - det ser hyggeligt ud <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Kan godt li' at bruge tingene på en alternativ måde, og da gryden alligevel ikke havde været brugt i køkkenet i en lang årrække, så var det oplagt at bruge den til planter.
      Håber du havde en skøn fødselsdag, Gitte?
      *SMIL* herfra...

      Slet

Læg gerne en hilsen, hvis du kommer forbi.