fredag den 17. maj 2013

Livsstil på Ledreborg

- er startet i dag i sol, varme... og tørvejr
og slotsparken tager sig ud fra sin smukkeste side!





 Efter at have deltaget i 6 år
(2006/07/09/10/11/12)
må arrangører og gæster i år klare sig uden min stand og mig,
fordi jeg ganske enkelt ikke orkede tanken om at
være en del af arrangementet... og (mest af alt) fordi jeg er træt af den romantiske stil med "hvidt og slidt",
og det er den slags varer jeg stadigvæk har på lager...


I stedet for har vi i eftermiddag tilbragt
nogle timer i slotsparken - som ganske alm. besøgende
(dog med et par fribilletter i hånden).

Jeg troede, at cirkushesten måske ville få abstinenser ved duften af savsmuldet, men nej(!) Tværtimod føler jeg en stor lettelse!

Men det var super hyggeligt at hilse på mine
søde "konkolleger" - bl.a.
Katinka fra Blandet Landhandel (P32)
og Lisbeth fra Vintage House (P34).


Mit shopping-gen kører på lavt blus p.t.,
så ud over lækre boller, engelsk citronlemonade og
et stykke god ost, var det eneste der kom med mig hjem,
et neon-pink tørklæde med hvide prikker fra Lulu's Love,
men det er til gengæld også super labert!


Har du planer om at aflægge livsstilsdagene et besøg i år?
Måske har du allerede været forbi her på den første dag?


~ Ha' en dejlig fredag aften! ~

*SMIL*
fra Lisbet


--------------------------------------

Deltager du i KONKURRENCEN om en cool hæklepakke?
Klik på billedet herunder for at være med.

10 kommentarer:

  1. Du fik vakt gnisten hos mig og min mor for 2 år siden (vandt fribilletter hos dig), så I morgen vender vi tilbage som helt almindelige betalende gæster ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Rigtig god fornøjelse i slotsparken i morgen, Sandie. Håber I får en dejlig dag! *SMIL* fra Lisbet

      Slet
  2. Åh jeg ville gerne have besøg Ledreborg igen i år - der er så hyggeligt, men det bliver desværre ikke noget. Heldigvis nåede jeg sidste år lige at hilse på dig. Rigtig god pinse. Knus Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det var hyggeligt at du kom forbi sidste år, Anne O. Godt nok var jeg ikke i mit allerbedste humør (p.g.a. Dixie♥), men vi fik da lige hilst på hinanden. Måske du kommer til Sjælland igen næste år?
      Også rigtig god Pinse til dig. *KNUS*

      Slet
  3. Jeps... vi er klar til en skøn dag derinde i morgen.....
    Har været forbi her til aften på en lille aftenkøretur... NICE ser det ud.
    Mange hilsner fra Susan

    SvarSlet
    Svar
    1. I kommer helt fra Viborg(?) for at besøge livsstilsmessen? WOW! Håber I får en dejlig dag i slotsparken i morgen.
      En aftenkøretur... måske det var jer der var en tur forbi Tokkerup også - i en sort bil? Her kommer ikke så mange ukendte biler forbi, så vi (inkl. Milou) kan ikke undgå at lægge mærke til det, når det sker. :-)
      Rigtig god Pinse, Susan.
      *SMIL* fra Lisbet

      Slet
  4. Åh ja, jeg forstår det med hvidt og slidt- er heller ikke selv til det mere. Men derfor kan det også være helt befirende at være almindelig besøgende. Knus Heidi

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, Heidi... man får lissom nok af stilen på et tidspunkt, ik'? Men sådan er det jo nok altid uanset hvordan man indretter sig: fornyelse skal der til.
      *KNUS* og god lørdag...

      Slet
  5. Søde Lisbet! Det var det HELT rigtige år at blive væk....ikke nær så mange besøgende som der plejer...men super hyggeligt alligevel, og jeg fandt ud af præcis hvad jeg skal gøre næste år :-) OG! så er det jo altid en dejlig ting at møde alle sine venner og bekendte, når de lægger vejen forbi, så tak for det :-)
    Kh Katinka

    SvarSlet
    Svar
    1. Søde Katinka, Ja, jeg havde det på fornemmelsen, men det var nu ikke derfor, jeg ikke var med i år... Både lysten og interessen (for de gamle ting) er pist-væk-verswunden!
      Lige præcis dét, at hilse på alle kunderne - nye og gamle, kendte og ukendte - det er en vigtig del af det at være med på Ledreborg, så derfor er det da ikke utænkeligt, at jeg tager med igen næste år... MÅSKE(!) Hvis jeg kan finde en/nogle at dele telt med!
      Jeg er spændt på at høre, hvad du har fundet ud af m.h.t. næste år... Måske vi kan finde ud af noget sammen. Det må vi evt. snakke om på et tidspunkt.
      KH //Lisbet

      Slet

Læg gerne en hilsen, hvis du kommer forbi.