onsdag den 1. maj 2013

Ta-daaaaa... Vinderen er fundet!

.
Er det DIG?
.
Numrene på de tildelte lodder
står som svar ved hver kommentar
ved Give Away'en.
.
Tjek her! <
.
Er du vinderen, sender du mig en E-mail
lisbet(snabel-a)tokkerup.dk
med navn og adresse,
så jeg ved, hvorhen i verden krea-pakken skal sendes!
.
Jeg skal have din mail senest søndag aften den 5. maj 2013,
ellers trækkes der en ny vinder!

Tusind tak til alle jer,
der havde lyst til at lege med!

Lur mig, om ikke der kommer en ny konkurrence
inden alt for længe...!

*SMIL*
fra Lisbet

5 kommentarer:

  1. Tillykke til den heldige vinder :-)
    Klem og god solskinsdag til dig, Lisbet!

    SvarSlet
  2. Hej....jeg havde sendt dig en mail men nu har jeg sendt en mere måske er de i spam mappen

    SvarSlet

Læg gerne en hilsen, hvis du kommer forbi.