torsdag den 25. august 2011

Tivoli i regnvejr...

...er en af Søs Fengers' sange jeg ikke kan mindes at have hørt før. Men - bedre sent end aldrig, for... den er jo fantastisk smuk! - og ikke mindst i Lina Rafn's version fra første afsnit af Toppen af Poppen [Vol. 2].

[ Videoen er linket fra TV2's website ]
TV2 har været så generøse at lægge alle sangene fra Søs Fenger-dagen på deres website, så hvis du gik glip af dem tirsdag aften - eller bare har lyst til et genhør - så er de lige her:

Lina Rafn - Tivoli i Regnvejr
[ Lina KAN jo virkelig synge... FLOT- FLOT SANG! ]
Rasmus Nøhr - Holder øje med Dig
[ Rørende version der giver våde øjne... ]
Brdr. Olsen - Et kys herfra
[ Er vild med gutternes sound - bli'r glad i låget! ]
Anne Linnet - Jeg elsker dig
[ Typisk Linnet... Perfekt! ]
Sys Bjerre - Du er
 [ Disco-sound... I LIKE! ]
Joey Moe - Inderst inde
[ Special guest stars: Smølferne... (Why?) ]

Hvilket af numrene er DIN favorit???


5 kommentarer:

  1. Tusind tak for linket, Lisbet - wauw, jeg sidder og genhører Joye Moe lige nu og vil høre de andre bagefter. Hvor er det dog smukt!
    *Klem*!

    SvarSlet
  2. @ Madame G.:
    Ja, her kører musikken også for fulde hammer! (Prøver at overdøve gråvejret... og momsregnskabet, som ligger og venter... ;-))
    *KNUS* til dig fra mig...

    SvarSlet
  3. Jeg stemmer på Rasmus Nøhr - Holder øje med dig. :-) kh Tina

    SvarSlet
  4. Jeg ser slet ikke programmet, så det ved jeg ikke ;)
    kom lige til at se de nye billeder du har sat i sidebaren øverst til venstre, de er da vildt lækre!:)

    SvarSlet
  5. Toppen af poppen er altså ham her: https://www.facebook.com/toppen.tv2?sk=app_265955020081454

    SvarSlet

Læg gerne en hilsen, hvis du kommer forbi.