onsdag den 27. november 2013

Kan ikke stoppe igen ...

- med at folde disse cool, grafiske lysestager ... eller vaser, om man vil. Efterhånden har jeg dem i næsten alle regnbuens farver og hvid og sort.


Jeg har fundet glas, der passer perfekt i størrelsen, så nu kommer stagerne helt sikkert med på julemarkedet den 7. december.

Hvis man ønsker levende lys (fyrfadslys) i stagerne, så er det nødvendigt - p.g.a. sikkerheden - at glasset går op over kanten. Alternativt kan man sætte lavere glas i og anvende batteridrevne fyrfadslys ... eller en lille lyskæde.



Ud over de foldede stager/vaser, har jeg også i gang andre, nye designs og idéer - ligeledes til julemarkedet, så det bliver HELT NYT i min stand i år.

Samtidig er jeg p.t. ved at designe layoutet til min næste hæklebog, så jeg behøver ikke kede mig ... ;-)

Hvis du selv har lyst til at folde de fine stager, så tjek mit blogindlæg fra forden dag.

*SMIL*
fra Lisbet

Follow on Bloglovin

6 kommentarer:

  1. De er altså også rigtig fine! Det er nogle vildt fede farver, som du anvender!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, de er ret cool, ik'? Der er jo noget "designer-look" over dem, og så koster de kun et stykke karton. :-)
      Tak - glæder mig du synes om farverne!
      *SMIL* fra Lisbet

      Slet
  2. Hold da op, du har været aktiv! De er bare så fine og der er glimmer og farver på! Det elsker jeg!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, der skulle jo foldes et lille udvalg til det kommende julemarked (lørdag den 7/12). Dem med "glimmer" er faktisk foldet af en slags holografi-karton, så det er ikke glimmer, men refarvespil i kartonet.
      *SMIL* fra Lisbet

      Slet

Læg gerne en hilsen, hvis du kommer forbi.