mandag den 12. august 2013

Mandag i Tokkerup ...







På en mandag i Tokkerup: 

Regnbuer på himlen, Misser snupper en lur i drivhuset, humlen snor sig om de gamle havemøbler, min far og min husbond river et gammelt roehus ned og renser de smukke gamle håndstrøgne mursten (da facaden på det gamle hus/stalden langt om længe skal renoveres) ... alt imens jeg hækler på livet løs og Milou holder mig med selskab (men dét er ikke foreviget med kameraet, så det må du tænke dig til! ;-))

Hvad får du dagene til at gå med p.t.?

*SMIL*
fra Lisbet

Follow on Bloglovin

3 kommentarer:

  1. Igår var der også sådan en fin regnbue over husene i Herning, da jeg gik ud af døren for at atge på arbejde efter ferie. det kunne ikke være noget smukkere syn at køre aftsed til. Og så har jeg gang i hæklenålen og 10.000 projekter derhjemme. Knus Heidi

    SvarSlet
  2. Dejlige billeder, Lisbet, og en fantastisk smuk regnbue! Min mandag blev brugt på rengøring og i dag gælder det indkøb. *Klem* og god tirsdag i Tokkerup!

    SvarSlet
  3. Skønne stemningsbilleder... på en mandag ; )

    SvarSlet

Læg gerne en hilsen, hvis du kommer forbi.