tirsdag den 20. december 2011

Julekonkurrencen er slut...


Deltagerne:

Mille/Design Á la Camara (lod nr. 1-16)
Helle/Belladotte (lod nr. 17)
Gitte/Rav & Krat (lod nr. 18-31)
Susi/Indretning med farver (lod nr. 32-41)
Pi-Andrea (lod nr. 42-47)
CamillaEli (lod nr. 48-51)
mette b (lod nr. 52-59)
Sarah Bournonville (lod nr. 60-76)
Charlotte/Guldloks moster (lod nr. 77)

Alle deltagere, som har meldt sig i julekonkurrencen,
og som opfylder reglerne har fået tildelt det første lod
plus 1 extra lod for hver kommentar, der er lagt i
julekalenderen fra 1. december til 20/12 kl. 00:00
(max. 1 extra lod pr. dag).

Mille var den første, der deltog med en kommentar,
derfor har hun fået de første lodder/numre
(svarende til antal af kommentarer i alt).
Helle Belladotte var den næste,
hvorfor hun har fået de efterfølgende lodder/numre
o.s.v.

Random.org landede på
lod nr. 34
som tilhører
Susi / Indretning med Farver

Tillykke, Susi!
Hvis du er sød at sende mig din adresse på
lisbet(snabel-a)lisbet.dk
så jeg kan sætte modtager på pakken, som ligger klar!

Jeg håber du får stor glæde af
de fine cupcake cups og chokolade-/linseformene
til D.I.Y.-projekterne!

1000 tak til jer andre, der legede med!
Jeres kommentarer er guld værd!

OBS!
Ny Give Away er lige på trapperne!
(Mangler lige lidt detaljer fra min gevinst-sponsor. ;-))

Husk at kigge forbi

* * * * * * * * * * *
SMIL fra Lisbet
* * * * * * * * * * *


* * * * * * * * * * * * * * * * * *
Følg med i *LLL & Co.*s
hvor der åbnes en ny spændende låge
hver dag kl. 08:00
1.-24. December 2011
fyldt med julehygge:
D.I.Y., julemusik, opskrifter, tips og idéer.
* * * * * * * * * * * * * * * * * *

6 kommentarer:

  1. Kære kære Lisbet
    Iiiih hvor ER jeg bare gået glip af meget her hos dig....

    Jeg har simpelthen ikke haft tid til at blogge... ikke engang KIGGE
    Lyder vanvittigt - men ja det ord beskriver faktisk også aktivitetsniveauet her hos mig i december... Men NU har jeg juleferie...

    Sender dig de allerbedste juleønsker
    Kærlig hilsen
    Loppe

    SvarSlet
  2. Tillykke til Susi, som virkelig er den rette vinder. Hun er nemlig så dygtig til alt det kreative :)

    SvarSlet
  3. Susi Rydahl Sørensen20. december 2011 kl. 15.50

    Det da helt vildt...
    Hvor er jeg bare glad:-)
    Det er Give Away nummer fire inden for 14 dage, som jeg vinder...
    Jeg skal vist på tanken og have købt mig en lotto imorgen.
    Hvis jeg vinder, skal jeg nok sende en lille hilsen.

    Ha´en dejlig Jule dag...

    Knus Susi

    SvarSlet
  4. Hello! There is so much nice things! Thank you for stopping my blog, so I found here!Best greetings Riitta Sinikka

    SvarSlet
  5. Et stort tillykke til Susi, som vinder stort i øjeblikket. Jeg ville også helt klart skynde mig at købe en lotto ;-D
    Glæder mig til at se, hvad du nu har i ærmet Lisbet. En hyggelig aften til jer KNUS

    SvarSlet
  6. Først og fremmest tillykke til Susi - det er lige i skabet til dig.

    Dernæst Lisbet, vil jeg blot sige at jeg lukker ned for i år, men vil ønske dig, husbonden og Pixie en smuk og vidunerlig jul. Tak for mange skønne virtuelle timer her i blogland - vi "ses" i det nye år, hvor bondingen fortsætter.

    Knus, kram og juleklem

    SvarSlet

Læg gerne en hilsen, hvis du kommer forbi.