fredag den 8. april 2011

Flyvende forår...

Okay... Så troede vi lige det var blevet forår, og så kommer der en vild og voldsom vind fra vest og lægger en dæmper på idyllen...!

Dagens gedigne blæsevejr har lagt naboens drivhus i ruiner, en stor gren er knækket af vores flotte og me-eeeget gamle piletræ, plankeværket har fået støtte af et tykt reb, og de hvide havemøbler af træ, som blev sat frem for blot 10 dage siden, fløj rundt hulter til bulter, så de er gemt væk igen... for en stund! 

Og så er det egentlig nok heldigt sluppet - trods alt (selv om jeg er ked af det på naboens vegne!)

Der er store fordele ved at bo "herude på marken i det åbne land", men når elementerne raser, så er det knapt så sjovt... skulle jeg hilse og sige!

Vejrmændene m/k lover at vinden vil aftage her i aften, og at weekenden - som lurer lige om hjørnet - vil blive solrig og lun... det vælger jeg at tro på. Vil nemlig rigtig meget gerne i gang i mit drivhus (som heldigvis stadigvæk står der!)

*Up, up and away...*
[ UP ]
Apropos at flyve (ligesom havemøblerne)...
Hvis ikke du kender den i forvejen, så kan jeg anbefale dig at svæve forbi den lille video med  
...den er så-ååååå fin og eventyrlig.

Rigtig god weekend til jer alle!



1 kommentar:

  1. Wow... Dette høres voldsomt ut. Får håpe at drivhuset ditt står gjennom stormen. Nå er våren virkelig kommet og har såvidt startet sesongen i drivhuset her på vestlandet i Norge. See U!

    SvarSlet

Læg gerne en hilsen, hvis du kommer forbi.