onsdag den 16. februar 2011

Emballage makeover...

Forleden dag købte jeg en pæn stak super søde stickers/tags til min butik. Emballagen derimod var ret uinspirerende, så derfor har jeg givet den en makeover, så den passer til stilen i min stand, når jeg ta'r på Livsstilsmesse i Maj måned.

Emballagen FØR
Emballagen EFTER
D.I.Y.:
Jeg har genanvendt cellofanposen, klippet toppen af og fjernet det kulørte karton. Af prikket/ternet origamipapir har jeg skåret et "top tag" i posens bredde (8,5 cm) og 6 cm i højden (2 x 3 cm). Top tagget foldes, placeres over posens åbning (en flap på hver side af posen) og hæftes med 2 hæfteklammer.
Udstansede blomster og sommerfugle af origamipapir er sat på med små snørehuller.
På bagsiden er påsat en lille label med vareinfo
..




2 kommentarer:

  1. Ja! det helt vildt hvad ny emballage kan gøre.
    Det er helt sikkert med til at sælge varen.
    Super flot...
    Ha´en dejlig dag.
    Knus Susi

    SvarSlet
  2. Hej Susi,

    Ja, det er blot et lille eksempel på, hvordan en vare kan tage sig ud afhængig af emballagen, og forskellen er jo til at få øje på... ;o)

    Tak for respons! - og ha' også du en rar dag!

    Smil fra Lisbet :-)

    SvarSlet

Læg gerne en hilsen, hvis du kommer forbi.