onsdag den 8. januar 2014

Boheme-stil med masking tape



Man skal ikke gå ned på masking tape ... og dét gør jeg {vist} heller ikke foreløbig. 

Siden ovenstående foto blev taget, er beholdningen udvidet med ca. 10 nye ruller ... (Shyyy!)

Jeg bruger masking tape til alt muligt (ophængning af div. på vægge, til indpakning, som etiketter, til pynt på bøger/billeder, beklædning af konservesdåser etc.), og tænker ind imellem på, hvordan jeg nogensinde har kunne leve uden disse farvestrålende ruller.

På det øverste foto har jeg beklædt kanterne på en helt alm. kedelig notesbog ... (masking tape på alle 100 blade ...!) Og det ser i mine øjne helt forrygende ud med den boheme-agtige stil, som mixet af farver og mønstre skaber!

Er du også blevet bidt af dillen med masking tape? Og i så fald, hvad bruger du det til? Fortæl, fortæl ... :-)

*SMIL*
fra Lisbet

Follow on Bloglovin

5 kommentarer:

  1. Du er så dejligt kreativ, Lisbet - skønt at læse! Og tusind tak for dit tip ovre hos mig! *Klem*

    SvarSlet
  2. Tak, Madame G ... :-)
    Det er nu ikke en idé, jeg selv har fået. Så den første gang på Pinterest.com, og sidenhen er det blevet populært blandt bloggere og brugere af Instagram. Men det gør det ikke mindre spændende.
    *KNUS*

    SvarSlet
  3. Jeg har faktisk på et tidspunkt fået noget masking tape med julemotiver. Jeg troede naivt, at det bare var almindelig tape, men det har jeg så fundet ud af, at det er det ikke.

    Sikke meget du har! Det er nogle fantastiske mønstre og farver. Det kunne være, man skulle købe noget, næste gang jeg kommer i nærheden af noget, for jeg har da nogle ting, der kunne blive mere dekorative efter en kærlig masking tape-behandling.

    SvarSlet
  4. Det ser rigtig fint ud med alle de mønstre og farver.Har ikke selv prøvet det,men synes det er en god ide,da det lige sætter prikken over i'et;0)
    God weekend.

    SvarSlet
  5. Jeg snupper straks ideen :) tak

    SvarSlet

Læg gerne en hilsen, hvis du kommer forbi.