torsdag den 27. december 2012

Det var LIGE hvad jeg manglede!

...og det kom med posten i dag:

2 stk. super lækre
og MEGET HANDY kanvas kurve
- som jeg var så heldig at vinde i en konkurrence
den 12.12.12 hos






P.t. er jeg i gang med et større hækleprojekt
hvilket involverer en masse garn!
Og hvor og hvordan skal man opbevare garnet,
samtidig med at det er LIGE ved hånden,
når man har en lille bandit af en hundehvalp futtende rundt
- som tror ALT er til at lege med?


Den HELT perfekte løsning er disse skønne kurve,
som jeg slet ikke anede eksisterede,
før jeg så dem på House of Bæk & Kvist's blog.

Kurvene passer SÅ FINT til garnet og til stuen
[hvor jeg sidder, når jeg hækler...]
 Og det extra S-U-P-E-R smarte er,
at kurvene kan lukkes med det sødeste stof og bindebånd!


Nu er den lidet kønne plastikkasse med ganske få nøgler garn
(i stuen)
og posen med alle de øvrige nøgler (på arbejdsværelset)
skiftet ud med disse røde kurve,
som har fået plads i stuen, hvor de pynter,
og jeg har ALT mit garn lige ved hånden
- så-ååå praktisk!!!


1000 TAK til House of Bæk & Kvist
for den skønne-skønne pakke!

Som I kan se (og læse),
så er kurvene havnet et sted, hvor de gør stor lykke!

*SMIL*
fra Lisbet

5 kommentarer:

  1. Tillykke med dine praktiske smukke kurve :-) En skøn ekstra julegave du har fået :-)

    SvarSlet
  2. Ja, det kunne ikke være mere passende:-) Knus Heidi

    SvarSlet
  3. Tillykke med de lækre kanvaskurve - og så er billedet af Milou slet ikke til at stå stå for. Jeg vil ønske dig og dine et dejligt lyst nytår. Klem

    SvarSlet
  4. Hope your Christmas was merry and bright...now we are on the road to 2013...sending you many blessings for some exciting new beginnings.

    SvarSlet
  5. Wauww, det må vi gi' dig - dejligt at se at de allerede er taget i brug - tak for de mange søde ord med på vejen - super flot indlæg og din vundne gave og alle de spændende tiltag der er på vej.

    ღ♪*•.¸¸¸.•*¨¨*•.¸¸¸.•*•♪ღ♪¸.•*¨¨*•.¸¸¸.•*•♪ღ♪•*
    ♪ღ♪Kære Lisbet & Co, I ønskes et fantastisk GODT NYTÅR♪ღ♪
    *•♪ღ♪*•.¸¸¸.•*¨¨*•.¸¸¸.•*•♪¸.•*¨¨*•.¸¸¸.•*•♪ღ♪•

    SvarSlet

Læg gerne en hilsen, hvis du kommer forbi.