søndag den 23. december 2012

23. December 2012

~ Glædelig Lillejuleaften ~
.
Mens stormen har raset og sneen væltet ned over Tokkerup
og den herligste julestemning indfandt sig i
det lille hus på landet,
har vi fejret Lillejuleaften...
- i eftermiddag!.

I år valgte vi at prøve noget nyt
- nemlig at spise frokost
og tilbringe eftermiddagen med familien
i stedet for at vente til middagsmaden og aftentimerne,
hvor alle er mere eller mindre trætte og uoplagte.
Og det var {i mine øjne} slet ikke nogen dum beslutning!
Det var super hyggeligt!.

.
Menuen Lillejuleaften er altid ALT ANDET end julemad
(det får alle så rigeligt af de øvrige juledage),
og i år stod den på skipperlabskovs,
som er en af min mands hofretter, når han står i køkkenet!
.
Efter maden blev der traditionen tro spillet pakkeleg,
og der var rift om de fine pakker
alle bidrager med.
.
Og så blev der udvekslet julegaver.
.
Jeg fik 2 skønne-skønne ting,
som jeg slet ikke anede jeg ønskede mig...
men NU hvor jeg har fået dem
er jeg VILD med dem:
.
Et gråt Kähler juletræ og en
OyOy nisse i træ og neon pink...!
.
Mig der p.t. går totalt amok i NEON PINK!
Og mig der p.t. er ved at lægge boligstilen om lidt efter lidt
bl.a. ved at indføre lidt nyere design-ting...
.
Jamen... tror I lige jeg blev glad?
.
Fik i øvrigt også fint papir og stjerne-nitter,
som jeg glæder mig til at bruge i div. krea-projekter!
.
Nu vil jeg finde sofaen, TV-et og måske hækletøjet,
snuppe en fransk croisant og en slurk kold Coca-Cola... UHM!
Og glæde mig over J-U-L-E-N...!!!
.
I morgen står den på julemad, mere hygge og flere gaver...
og for min skyld må sneen MEGET GERNE
blive liggende tyk og hvid!
.
~ Ha' en dejlig Lillejuleaften! ~
.
*SMIL*
fra Lisbet

2 kommentarer:

Læg gerne en hilsen, hvis du kommer forbi.