torsdag den 20. januar 2011

Smuk chokolade

Nu hører jeg normalt ikke til den skare af m/k'er, der falder i svime over chokolade... hverken på den ene el. den anden måde {heldigvis}... men(!) disse smukke chokoladestykker udformet som kaméer (eng.: cameo) de er da slet ikke til at stå for, synes jeg.

Foto fra:
www.countryliving.com

Typisk mig når jeg ser noget spændende: jeg får straks lyst til at kaste mig over lignende projekter! Og det skete selvfølgelig også i dette tilfælde. Der gik ikke 2 minutter, så havde jeg fundet den chokoladeform, man skal bruge til de små kunstværker, på eBay.com, og var SÅ tæt på at bestille en. MEN... fornuften sejrede for en sjælden gangs skyld... for jeg har bare SÅ mange projekter i mit hovede, at der dårligt er plads - el. tid - til flere sådan lige foreløbig.

Og så er det jo herligt, at jeg i stedet for kan kaste bolden videre, og dele min begejstring... og links - med jer andre! Og lur mig om ikke der er andre derude, som hermed snupper idéen og inden længe fremstiller pastelfarvede chokoladekaméer. ;-)

På websiten www.countryliving.com finder du en trin-for-trin-foto-guide til, hvordan man laver den fine chokolade.

Formen man skal bruge fandt jeg på eBay.com til blot US$1.59 + porto US$4.99 (i alt ca. kr. 36,-). Det er jo så billigt at alle kan deltage!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Læg gerne en hilsen, hvis du kommer forbi.