mandag den 10. januar 2011

Min nye legeplads

Har overvejet det længe... skal / skal ikke... fordi... jeg har jo i forvejen en fin og helt enkel blog [ www.lisbet.dk ]... men den er jo sådan set lidt privat, og det kunne jo være rigtig hyggeligt, med endnu en privat blog, men én som når lidt længere ud end til den nærmeste familie og vennerne... et sted hvor jeg kan boltre mig med farver, kitsch og idéer online... og dele ud af mine skøre, geniale påhit... og links til fantastiske steder, designs, fotos jeg har fundet på nettet... hvis der altså skulle være nogle, som lægger vejen forbi...

Så... Wordpress el. Blogger/Blogspot...? Et af de helt centrale spørgsmål, når man bevæger sig rundt i den efterhånden store og ganske spændende blog-verden... og gerne selv vil deltage i legen!

Valget faldt på Blogspot... fordi det umiddelbart så mest tilgængeligt ud... og fordi jeg har besøgt mange kreative Blogger-blogs, som fungerer helt perfekt... 


Så... nu har jeg åbnet min kreative legeplads
LLL & Co.*
(Obs! Nyt navn fra april 2011)

...og her gælder kun POSITIVE regler: GLÆDE, HUMOR, FARVER... masser af farver!

Tak fordi du kiggede forbi... jeg håber vi ses igen!

Smil fra Lisbet