tirsdag den 20. november 2012

Skrot blomster [Vol. 7] - og en bogudgivelse der nærmer sig...

Det var svært at vælge i dag!

Skulle det være sarte gule mimoser? - eller laksefarvede gerbera?
Hot-pink nelliker, citrongule roser eller flotte palmeblade?

Jeg besluttede mig for de
sprøde, pudderfarvede roser.
9 stk. langstilkede og meget flotte eksemplarer,
som nu pynter i min turkise yndlings-Eslau-vase på sofabordet!




Der har været lidt stille på min blog den senste uge:
Al power til bogen...!

I dag er siderne blevet færdige på forlaget.
Efter en del mails og telefonsamtaler,
- og (for mit vedkommende) en MASSE tid ved computeren til
korrekturer og screenprints m/forklaringer -
er puslebrikkerne faldet på plads.
Det er blevet 99%, som jeg havde forestillet mig det,
så jeg er rigtig glad og tilfreds!

Nu mangler blot coveret, som grafikeren er gået i gang med i dag.
Jeg har layoutet bogen fra første til sidste side inkl. cover,
så grafikeren skal blot sætte det op til trykning!

Så vidt jeg ved, så skal bogen trykkes i denne uge,
så jeg er me-eeeget spændt!
Men først skal jeg lige se/godkende coveret...
{den vigtigste del af en bog - hvis du spørger mig!}
Håber det bliver helt færdigt i morgen.

Så... det varer ikke længe,
før jeg kan løfte sløret for bogens udseende og indhold...!

Ét kan jeg afsløre allerede nu:

Det er ikke raketvidenskab, 
og det er ikke genopfindelsen af den dybe tallerken
- men det er FINT & FARVERIGT!

Jeg er spændt på, om I kan li' den...!

*SMIL*
fra Lisbet

8 kommentarer:

  1. Hej Lisbeth,jeg glæder mig så meget til at se din bog,

    det må være helt vildt spændende at få lov, at lave sin egen bog.

    kh Jeanette.

    SvarSlet
  2. Jeg glæder meget til din farverige bog :-) Og jeg vil gerne købe en personligt af dig med din signature :-)
    Knus Gitte

    SvarSlet
  3. Hej Søde
    Det er ikke kun dig der er spændt, vi er mange som har følgt din drøm på vejen frem, og vi glæder os utroligt meget.
    jeg er sikker på at du har lavet et cover som kommer til at fange folks blik, og få dem til at få lyst til at se hvad bogen indholder.
    STORT KNUS
    Martin & Hr. H

    SvarSlet
  4. Hej Jeannette,
    Tak for din søde kommentar! Ja, det er helt bestemt spændende at prøve at udgive en bog... men også et STORT arbejde!
    KH Lisbet

    SvarSlet
  5. Tak, Gitte... Jeg glæder mig også til at se det færdige resultat. Ét er jo at se den på computerskærmen og det print, man selv har udskrevet... Krydser fingre for, at farverne bliver "spot on" i trykningen, for de er så-ååå vigtige.
    Hvis jeg får nogle til salg selv, skal jeg nok sige til... :-)
    *KNUS*

    SvarSlet
  6. Hej søde jer -
    Ja, jeg ved I har fulgt mig på sidelinjen, og du - Martin - ved jo, hvordan det føles at udgive en bog... Uhhhh! :-)
    Coveret, jeg har designet, er et jeg selv ville blive begejstret for, hvis jeg så det i en boghandel, så... JEG HÅBER!
    STORT KNUS til jer fra mig

    SvarSlet
  7. Glæder mig så meget til at se din bog, er sikker på den er super fed og værd at eje..


    Smukke roser du har købt dig.


    Ha´en dejlig dag


    Knus Susi

    SvarSlet
  8. Tak, Susi. :-)


    Jeg er selv godt tilfreds med bogen, og er spændt på at se den PÅ TRYK(!)


    Roserne er nu ikke nogle, jeg har købt. De er "klunset" hos en nabo, som smider sine smukke blomster-rester fra Grønttorvet på en kompostbunke...!


    *KNUS* og god aften til dig... //Lisbet

    SvarSlet

Læg gerne en hilsen, hvis du kommer forbi.