fredag den 9. november 2012

Bogmesse

Her i huset er vi vilde med bøger!
Derfor er det også helt og aldeles uforståeligt,
hvorfor jeg(!) endnu aldrig har aflagt
bogmesserne i Forum et besøg...

Dét faktum skal der rådes bod på i dag!


Vi har fået fribilletter til BOGFORUM,
og jeg glæder mig til at besøge messen sammen med gemalen,
i Bella Center, hvortil det nu er flyttet.

Mine forældre kommer og passer Milou,
som endnu ikke har lært at være alene hjemme.
Det er nu også rart at vide, at huset ikke står tomt,
mens vi er væk. Gjorde det dét, 
ville jeg først skrive om dagens udflugt efterfølgende.

Håber at se en masse lækre bøger og
møde nogle spændende mennesker i Bella Center.
Skal selvfølgelig forbi Claus Dalby's stand
og se hans nye bog, "Vis mig dit drivhus".

Lur mig om ikke fortsættelse følger i næste blogindlæg...!

Skal du også på bogmesse?

~ Nyd fredagen! ~

*SMIL*
fra Lisbet

4 kommentarer:

  1. Håber at I får en stor oplevelse, og hvem ved måske er din nye bog med næste år. eller nr 2. KNUS

    SvarSlet
  2. Tak, Martin! :-)
    Det er lidt (læs: meget!) ærgerligt, at min bog ikke nåede at komme med i år... Så tæt på og lige ved og næsten! Men - som du skriver, så kan vi jo håbe på noget næste år.
    *KNUS*

    SvarSlet
  3. Rigtig god tur - den ville jeg sørme også godt have besøgt ;0) Glæder mig til at se din nye bog - nu går der nemlig ikke ret længe inden den er på gaden :)

    SvarSlet
  4. Tak, Anne O. Vi havde en rigtig god tur, gemalen og jeg. Masser af dejlige bøger og inspirerende mennesker overalt!
    Ja... tiden sig nærmer, og om 1 måneds tid skulle bogen meget gerne være i butikkerne. Jeg begynder at glæde mig [sådan rigtigt!] til at se resultatet. *KNUS*

    SvarSlet

Læg gerne en hilsen, hvis du kommer forbi.