onsdag den 14. september 2011

Totalt smølf...

På en havevandring med kameraet i solskin forleden dag fandt og forevigede jeg en hel del smukke svampe og paddehatte...


Disse fine eksemplarer gav mig associationer til et smølfehus jeg vandt i en tegnekonkurrence som barn... og jeg smølfede lidt videre med tanken på PC'en... 


Kom ikke og sig, at der er kedeligt herude på landet...:
For her er da TOTALT SMØLF! ;-)

Hvis du var en Smølf, hvilken Smølf var du så? Selv ville jeg nok være en hygge-Smølf...!

Hvis du er i tvivl om, hvilkem Smølf du er, så kan du finde ud af det via dette SMØLFE LINK, som jeg har fået via en kommentar fra Fru Bach's Univers (Tak for linket Fru Bach!)

9 kommentarer:

  1. Ha ha hvor fint...... Jeg ville helt klart være chokolade-smølf ;o)

    SvarSlet
  2. Hvor fint, du kan faktisk finde ud af hvilken Smølf du er ved at bruge den her lille sjove fidus http://cooltown.dk/fun/smurf.php

    SvarSlet
  3. @camillaeli: En choko-smølf. Ikke værst! :-)

    @ Fru Bach: Tak for tippet. Jeg føjer linket til mit Smølfe-indlæg og linker selvfølgelig til dig i samme moment! :-)

    *SMØLF* fra Lisbet

    SvarSlet
  4. De der små blå figurer er nu meget dragende som min mormor ville have sagt ;-D

    Jeg var vildt glad for mine, men desværre forsvandt de under en flytning. Jeg er helt klart en kokkesmølf...elsker mad ;-)

    Jeg snuppede mig lige en fridag i dag...skønt! Sove længe og bare hygge med G.

    En dejlig dag til dig Lisbet...KNUS

    SvarSlet
  5. Så fint :-) Sjovt med de smølfer... du må være skarp til de teknik der! kh Tina

    SvarSlet
  6. Fantastisk indlæg, jeg elsker de små smølfer og er rigtig træt af jeg aldrig kom i besiddelse af det flotte svampehus som barn, det gad jeg godt have haft til mine egne børn i dag... kan man godt som voksen begynde at ønske sig smølfer???
    Apropos dit link, ved ikke lige, hvor tosset jeg er med, mest fordi jeg lige har været inde og prøve og nu er jeg så blevet til Polske Smølf, det er da ikke fedt når man nu gerne ville have været en pynte-smølf eller bare som dig en hygge-smølf... den skal jeg lige have tid til at fordøje ;o)

    1000 tak for frø i så smuk indpakning, det hele ligger stadig her ved min side både kuvert, snor og det hele, nænner ikke at smide noget af det ud, det ser så godt ud. Jeg har lange haft i tankerne at jeg simpelthen blev nødt til at blogge om det, men vores liv har været temmelig udfordrende på det sidste, mon ikke det snart vender så jeg igen får tid til det sjove ;o)

    UPSSS det blev vidst til en helt novelle ;o)

    De kærligste hilsner
    Jill

    SvarSlet
  7. *LOL* fint indlæg også med smølfe linket...tisse smølf så har jeg hørt det med...

    god aften skal nok få svaret på din mail...

    hej fra Tine

    SvarSlet
  8. hehehe... dette er bare for sjovt.. prøvede smølfe linket og hvor kedeligt. det var bare mine initialer og så smølf bagefter lol... jeg ville hellere værer professor-smølf ^¿^

    SvarSlet
  9. Hihi, det var sjovt fundet på - meget smukt og lige til en tegnefilm ;O)
    En dejlig dag til dig, Lisbet.

    SvarSlet

Læg gerne en hilsen, hvis du kommer forbi.