tirsdag den 20. september 2011

Nye smykker

Halskæder/armbånd og ringe med hæklede finesser,
og en enkelt fuglerede...
Du finder dem alle i min Amio-shop:


[ Et udpluk af de seneste varer i butikken... ]

Som altid er det mine egne idéer,
mit design og mit eget håndværk/-arbejde!
Og som altid er der KUN ét eksemplar af hvert smykke!

 ~ Kig endelig forbi ~

* * * * * * * *

Og der er flere farverige smykker på vej!
Har fået skønne materialer hjem fra udlandet, så...
der arbejdes i værkstedet!


* * * * * * * *


~ Velkommen i min Amio-shop ~

2 kommentarer:

  1. Spændende produktion - tjekker lige seneste nyt - og fortsat god arbejdslyst i kreaværkstedet.

    SvarSlet
  2. De er som altid super flotte, og med mange detaljer. Skønt vejr at sidde og sysle i. *KNUS* til dig Lisbet og en dejlig hyggedag.

    SvarSlet

Læg gerne en hilsen, hvis du kommer forbi.