fredag den 9. september 2011

Design din egen valgplakat...

DR's website kan du designe din helt egen valgplakat, med dit eget foto og slogan... Eller måske med et billede af dit barn, dit kæledyr, en blomst eller...?


[ Design din plakat HER ]


Det er ingen hemmelighed, hvor jeg sætter mit kryds!
Faktisk har jeg egentlig aldrig helt fattet,
hvorfor det skal være omgærdet af så meget hemmeligheds
kræmmeri...!
Ofte kan man jo alligevel
gennemskue folks politiske
standpunkt via deres holdninger og levevis!

Men det ER selvfølgelig en privatsag...
også hvor vidt man skilter med sit X el. ej!

NB. Jeg sætter selvfølgelig X ved Dixie
- hvis du skulle være i tvivl! ;-)


Go' valgkamp!

4 kommentarer:

  1. Børneopdragelse, religion og politik er som hovedregel nogle højseksplosive emner - min erfaring er at det er noget der kan få sindende i kog - uanset holdninger. Den fjerde er spil, vhor temperamenter er vidt forskellige alt afhængig om der tabes eller vindes.

    ...så for at gøre det enkelt: Jeg stemmer for DEMOKRATIET

    SvarSlet
  2. Hihi, skøn valgplakat du har designet :-) Jeg har også prøvet - det kan man få meget sjov ud af :-)
    *Klem* og rigtig god weekend, Lisbet!

    SvarSlet
  3. Jeg har også været inde og lege...
    tak for tippet
    God weekend
    Knus

    SvarSlet

Læg gerne en hilsen, hvis du kommer forbi.