mandag den 19. september 2011

Int. Talk Like A Pirate Day

 Ohøj!

Hvis du ikke vidste det før - så ved du det nu: 

Den 19. september er intet mindre end
International Tal Som En Pirat Dag

[ Female Pirate Outfit jeg designede i Second Life
for nogle år siden.
Har i øvrigt designet ALT på dette billede
i 3D... i mine SL-dage! ]
- Splitte mine bramsejl -
...det ville jo være genialt
hvis jeg kunne grifle dette indlæg på ægte pirat-sprog!
Men ...jeg erkender blankt, at jeg ikke
ved en rygende kanon om sproget!

Vil du vide mere om dagen og hvem/hvad/hvor/hvorfor... så surf videre til DENNE OFFICIELLE WEBSITE (på engelsk)
eller den DANSKE WEBSITE...!

 See ye!

4 kommentarer:

  1. WOW Lisbet...super flot design. Den kvinde kan da kun vinde slagets gang. Second Life kender jeg slet ikke, men det ligner lidt Sim City eller hvad? Dejlig aften til jer *KNUS* fra Gitte

    SvarSlet
  2. I would love to be her in my second 3Dlife - I'll knock them all out - weee :-D

    SvarSlet
  3. Hvor er det flot, at du kan lave sådan noget! Jeg kommer desværre til kort med at tale som en pirat :o)))
    *Klem* og god tirsdag til dig!

    SvarSlet

Læg gerne en hilsen, hvis du kommer forbi.