tirsdag den 13. september 2011

September...

...er måske slet ikke så tosset endda... selv om vinden - i skrivende stund - rusker godt og grundigt udenfor!

[ Riddersporer i vinden... ]
 
Faktisk... så har jeg i mange år haft et helt specielt forhold til denne måned: September. September er efterår, men stadigvæk sommer... med sin helt egen stemning... og stemninger kan som bekendt ikke beskrives - de skal føles, fornemmes... med alle sanser!

September forbinder jeg med tiden, hvor jeg [for alvor] mødte Flemming, min kære mand... og det er stemningen fra dengang - for 29 år siden, jeg føler inderst inde indvendigt. Dét er September for mig... for altid... i mit hjerte!  

Der er intet, der kan understrege en stemning, som musik... og Neil Diamond's fantastisk smukke sang "September Morn" har været min underlægningsmusik gennem alle årene...


Egentlig skulle dette indlæg blot ha' handlet om en række fotos jeg "skød" af efteråret forleden dag, men pludselig blev jeg overmandet af stemningen... min helt personlige September-stemning - og så tog det lige en drejning...!  Billederne - de må lige vente en omgang!

 De bedste ønsker for en dejlig
September-dag!

3 kommentarer:

  1. Sikke et smukt billede og sangen med Neil Diamond er absolut en af mine favoritter

    SvarSlet
  2. Godmorgen, Lisbet, sikke en dejlig sang - den havde jeg næsten helt glemt. Men når man har minder forbundet med en sang, som du har, bliver den uforglemmelig. Ja, september er en dejlig måned mellem sommer og efterår. Lyste er helt specielt, og træerne er ved at få de smukke gyldne farver.
    *Klem* og ha' en dejlig dag!

    SvarSlet
  3. ja jeg synes også september er lidt sjov :)
    vi har ingen i familien der har fødselsdag og som regel er det bare sådan en måned der skal igennem.
    I år synes jeg dog der sker så meget i haven netop nu, så det er altså ikke helt efterår endnu :)

    SvarSlet

Læg gerne en hilsen, hvis du kommer forbi.